Og3ne fan nu nieuwe partner vader...

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by giebel, Aug 15, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,565
    601
    113
    https://www.ad.nl/show/og3ne-pappa-vindt-weer-blijdschap-bij-janine~abc1ffca/

Iedereen moet doen wat hij zelf wil, dat vind ik zeker. Als je maar gelukkig bent.

Maar dit vind ik toch wel opmerkelijk nieuws. Het lijkt me een rare situatie voor de meiden van Og3ne, dat hun vader nu een relatie heeft met een meisje die en al jaren enorm fan is van Og3ne, en dan ook nog jonger is dan zijzelf zijn!

Wat een bloedmooi meisje trouwens!

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,216
    16,575
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het eerste wat ik me altijd afvraag is wat moet je als 20 jarige met een 50 plusser?
    Hij ziet er overigens best jong uit hihi
    Ze doen maar, doen er immers niemand kwaad mee maar of het gaat standhouden ;)

Chocolat and Tienn like this.
  3. giebel

giebel Fanatiek lid

Aug 26, 2011
    2,565
    601
    113
    Het is niet aardig van mij om het te denken dat weet ik, maar ik vraag me dan af of het niet gaat om dichtbij de meiden v Og3ne te kunnen zijn. Maar dat zal wel niet, dan ga je in elk geval wel erg ver voor je idool....

4. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

Nov 12, 2013
    1,983
    1,251
    113
    Als ik het bericht zo lees vinden ze het allemaal prima toch?

5. sillies

sillies Fanatiek lid

Aug 15, 2013
    3,189
    1,396
    113
    Ik denk dat die man wat geluk verdiend, hij heeft toch een tijd voor zijn vrouw gezorgd en dat was vast niet makkelijk. Met wie dat moet hij zelf weten.

6. Tienn

Tienn Niet meer actief

Achja, dit meisje kan best een middel zijn om het verdriet te verwerken. De dochters gaan natuurlijk niet in de media aangeven dat ze het niks vinden. Ze kunnen het ook oprecht leuk vinden, maar ik denk dat ieder kind het wel raar zou vinden als je vader/moeder een relatie krijgt met iemand die qua leeftijd je broertje/zusje had kunnen zijn.

Anouk2005 likes this.
  7. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    Ze moeten het idd zelf weten, als ze gelukkig met elkaar zijn dan is het zo. Maar als ik heel eerlijk mag zijn? Ik hoop toch echt niet dat mijn (ooit) 20 jarige dochter verliefd zal worden op een 55 jarige man. Ik zou het haar niet verbieden maar ik zou er ook niet om staan juichen.

Chocolat and Marchella like this.
  8. Msee

Msee Niet meer actief

Ach positief gezien, kleine kans dat je (lang) last hebt van de schoonouders...

maartje84, Chocolat and jessy77 like this.
  9. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,043
    16,551
    113
    :roflmao::roflmao::roflmao:

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ik vind het best raar...tenminst...ik kan me niet voorstellen dat ik zou vallen op iemand die zoveel jaar ouder is. Mijn moeder en ik schelen maar 20 jaar...ha ha .

Maar het maakt helemaal niet uit wat ik vind.
    Deze twee mensen moeten zelf weten wat ze doen. Zij vindt hem leuk en andersom.
    Wie doen ze er kwaad mee?
    Als ze maar gelukkig zijn.

11. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik vind dit leeftijdsverschil echt te groot.
    Ook al ziet hij er jonger uit en best goed voor zn leeftijd. Hij is 55.

Maar we zullen zien ;)

Snoepjes likes this.
  12. rums

rums Niet meer actief

Absurd leeftijdsverschil. Zal vast iets tijdelijks zijn.

Snoepjes likes this.
  13. Deedee91

Deedee91 VIP lid

Jun 10, 2015
    13,653
    5,694
    113
    Best pittig want een 20 jarig meisje dan moet helpen verwerken bij haar " vriend' Als het mijn vader was dan zou ik het verschrikkelijk vinden.

14. Nimue

Nimue Niet meer actief

Fijn dat hij weer wat geluk heeft gevonden. Ik denk dat 0g3ne wel oprecht blij voor hem is, het lijken me hele aardige, open-minded meiden (heb ze wel eens ontmoet).
    Mooi dat ze ondanks het leeftijdsverschil toch zo goed bij elkaar lijken te passen.

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zal een van de weinige zijn, maar vind het gewoon echt vies.

Dat dat meisje het aandurft oke, maar dat je als volwassen vent dit recht praat.. nee juk. Ze is jonger dan zn kinderen.. en hij is waarschijnlijk ouder dan dr vader. Doe even normaal.

Chocolat and Snoepjes like this.
  16. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

Oct 15, 2017
    4,151
    4,681
    113
    Female
    Gadver! Ze schelen 35 jaar :eek: Haar vader is misschien nog jonger.

Chocolat and Marchella like this.
  17. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik vraag me altijd af wat voor stoornis zo’n meisje heeft. Of ander psychiatrisch probleem. Of iets anders.
    Een volledig gelukkig en tevreden meisje zonder stoornis zal nimmer op de piemel van een man willen zitten die zo veel jaren ouder is. Tenzij die man in kwestie George Clooney heet, oké. Maar dat is een grote uitzondering.

Ik wens het koppel veel geluk met hun “relatie”.

18. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Jeetje, ik vind de laatste 3 reakties wel heel ver gaan hoor. Fijn om zulke veroordelingen van volslagen vreemden over jezelf te moeten lezen. Laat ze lekker in hun waarde. Je hoeft er niet tussen te liggen, toch?

19. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

Oct 15, 2017
    4,151
    4,681
    113
    Female
    Risico van met een bekende man een relatie aangaan, in combinatie met dit leeftijdsverschil. Mijn vader en ik schelen 34 jaar. Sorry maar, bah. Ik vind niet snel ergens iets van maar als dat mijn dochter was :|:mad:

Chocolat likes this.
  20. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

Apr 21, 2013
    3,539
    1,551
    113
    Ik zou ook niet zo blij zijn als mijn dochter thuis komt met iemand die 5 jaar ouder is dan ik. Da's toch een beetje gek.

Share This Page