Bv in het bubbelbad? Met een beetje toeschieten vul je met je andere boob ondertussen het bubbelbad bij
Nee dat is gewoon je kind te eten geven, nooit doet een borstvoedende moeder dat om te provoceren...o nee wacht het is geen eten, het zijn troostslokjes, das geen eten....pff wordt wel verwarrend hier.
Als ik daadwerkelijk ging voeden, had ik dat ook gedaan. Nog sterker: heb ik ook gedaan na het zwemmen, schreef ik al.
Ik schrijf nergens dat je je kind bubbelbad water laat drinken, alleen dat ik het voor je kind een heel onhygienische plek vind om voeding te krijgen (vergelijkbaar met een toilet).
Ik hoopte eigenlijk dat het zonder het er expliciet bij te zetten duidelijk was dat dat een grapje was, maar niet dus. Bij deze: dat was een grapje.
Je loopt alleen het risico dat je peuter die geitenmelk zo lekker vind dat jouw borsten overbodig worden.
Nemen we toch gewoon een geit mee naar huis! Super handig, heb ik m'n lijf terug Wordt alleen wel lastig bij het in slaap voeden, ik weet niet of ik een geit in bed nou wel zo hygiënisch vind...
Wat een azijnpissers in dit topic, jeetje dames komop zeg. Zelf ben ik pro BV, ik heb mijn jongste ruim een half jaar enkel BV gegeven en het liefst altijd zoveel mogelijk thuis omdat ikzelf nogal preuts ben en liever niet buitenshuis wilde voeden . Als het er dan weleens van kwam dan altijd zeer discreet, in een hoekje met mijn rug naar de anderen, niet zo gezellig maar wel het meest effectief omdat mijn baby anders alleen maar afgeleid zou worden. In een bubbelbad zou ikzelf nooit hebben gevoed omdat ik me dan hoogst ongemakkelijk zou hebben gevoeld, dan maar een huilend kind en ergens in een kleedkamer gaan zitten maar er zijn ook moeders die er net iets anders instaan, wellicht iets minder preuts en dan makkelijker kiezen voor deze optie en zoals ik het lees heeft er echt niemand iets van gezien of gemerkt. Al die vergelijkingen met een zak patat of een pizzapunt eten in het zwembad slaan werkelijk kant noch wal en dan kunnen we allemaal wel heel krampachtig vasthouden aan het gegeven dat je niet mag eten in een zwembad maar dit is gewoon zoeken en zuigen en met opzet heel moeilijk gaan doen en vooral heel kinderachtig en onvolwassen gedrag. Ik hoef ook geen blote borsten van andere vrouwen te spotten maar om er nu zo lelijk over te praten gaat me toch echt veel te ver. Het gaat over een baby'tje aan de borst en niet over iets lelijks of vulgairs.
Als je voed in een bubbelbad neem je het niet zo nauw met hygiene... dan kan die geit in bed er ook nog wel bij.
Ik geef mijn kind geen speen in een zwembad. Als hij overstuur raakt, ga ik er uit. Borstvoeding geven in een zwembad is provoceren. En zeg er ook maar niks van want dan ben je respectloos blabla...
Ik heb zelf lang bv gegeven, ben heel erg pro, maar nee, bv geven in het bubbelbad vind ik ook niet zo'n topper. Als anderen niet mogen eten of drinken in het water, dan een baby ook niet. Maar omgekeerd, voor iedereen die hier zegt dat het vies is, die melk bij dat water... Geen goed moment om te zeggen dat bv mama's in het warme water van een zwembad bijna allemaal melk lekken?
Waarom niet? Waarom mag voeden niet gelijk staan aan troost? Het is niet 1 ding, het is voeden, troosten, geborgenheid, rust. Bij oudere kindjes gaat het eigenlijk al veel minder om de voeding ( die krijgen ze ook gewoon aan tafel natuurlijk), en wat meer om de rustmomenten