Ik had die ook eentje voor mn jongste. Gewoon voor de fun, nooit buitenshuis gebruikt. Wel een foto van gemaakt. Als chantagemiddel voor als we nog eens iets van hem gedaan moeten krijgen als ie puber is.
@Riverdale87 en @Troeeeelaa maar dat was toch juist de beginpost van dit topic dat daar commentaar op was. Zoals al aangegeven was mijn opmerking los van of ik vind dat je in een bubbelbad/zwembad je kind kan voeden. Even ter verduidelijking ik zie daar het nut eerlijk gezegd ook niet van en denk eerder dat zeker voor troost en geborgenheid zoals in het aangehaalde voorbeeld een stoel opzoeken met een lekkere warme handdoek omgeslagen een beter oplossing is, maar goed dat stond dus even los van mijn opmerking. Het ging er met mijn opmerking over dat er eerst volop commentaar gegeven wordt wanneer bv openbaar aangeboden wordt op bijvoorbeeld terras etc (waar je dus mag en kan eten) maar men ook commentaar heeft wanneer het op plekken gebeurt waar je normaal niet mag eten (zoals in zwembad/bubbelbad). Overigens moet ik het de personen wel nageven dat bv daarin wel echt wat anders is dan bijv pizza, friet, hamburger etc. Daar hebben ze namelijk dan weer wel gelijk in, net als dat de andere kant er gelijk in heeft dat het zwemwater zelf en het bubbelbad water zelf niet bepaald hygiënisch is voor het kind.