borstvoeding in het openbaar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door DastyQueen, 9 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    kleinepien en Roos12 vinden dit leuk.
  2. lloorrtt

lloorrtt Niet meer actief

Ysabella vindt dit leuk.
  3. fafa

fafa Niet meer actief

Ik had die ook eentje voor mn jongste. Gewoon voor de fun, nooit buitenshuis gebruikt. Wel een foto van gemaakt. Als chantagemiddel voor als we nog eens iets van hem gedaan moeten krijgen als ie puber is. :roflmao:

4. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    DastyQueen, Syane en lloorrtt vinden dit leuk.
  5. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Riverdale87 en @Troeeeelaa maar dat was toch juist de beginpost van dit topic dat daar commentaar op was. ;)

Zoals al aangegeven was mijn opmerking los van of ik vind dat je in een bubbelbad/zwembad je kind kan voeden. Even ter verduidelijking ik zie daar het nut eerlijk gezegd ook niet van en denk eerder dat zeker voor troost en geborgenheid zoals in het aangehaalde voorbeeld een stoel opzoeken met een lekkere warme handdoek omgeslagen een beter oplossing is, maar goed dat stond dus even los van mijn opmerking. Het ging er met mijn opmerking over dat er eerst volop commentaar gegeven wordt wanneer bv openbaar aangeboden wordt op bijvoorbeeld terras etc (waar je dus mag en kan eten) maar men ook commentaar heeft wanneer het op plekken gebeurt waar je normaal niet mag eten (zoals in zwembad/bubbelbad). Overigens moet ik het de personen wel nageven dat bv daarin wel echt wat anders is dan bijv pizza, friet, hamburger etc. Daar hebben ze namelijk dan weer wel gelijk in, net als dat de andere kant er gelijk in heeft dat het zwemwater zelf en het bubbelbad water zelf niet bepaald hygiënisch is voor het kind.

Fuddey en Zoe123 vinden dit leuk.
  6. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Door mij niet hoor, lekker je kind te eten geven :) alleen in een bubbelbad vind ik echt not done ;)

Riverdale87 en Ysabella vinden dit leuk.
  7. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Precies.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005