Goed geregeld!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mopje, 18 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik moet even mijn blijdschap uiten:

Over 3 weken begin ik met een verplichte cursus voor mijn werk (in mijn verloftijd...). Gelukkig maar eens in de twee weken een dag, maar wel tot het eind van het schooljaar. Het is op een locatie die ik niet ken. Nu hebben ze speciaal voor mij elke dag dat de cursus is een zaaltje gereserveerd waar ik kan kolven!

Super toch?

2. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja! Das fijn zijn! Hoef je je daar niet meer druk om te maken :)
    Er is vaak veel meer mogelijk dan dat we denken he.

Zo had ik in mijn verlof tijd een beurs, waar ik toch wel graag een aantal uren bij aanwezig wilde zijn. Ik had mijn kleintje en een oppas mee en die mochten in een aparte ruimte zitten, waar ik dan ook kon voeden e.d. Zo fijn als dat soort dingen gewoon kunnen!

3. Eefie2

Eefie2 Bekend lid

17 jul 2012
    804
    0
    0
    Goed geregeld hoor!!

4. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Netjes geregeld! Zal vast een opluchting voor je zijn!

5. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Wat fijn. Succes met de cursus!

6. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Goed geregeld! En dankzij jouw topic heb ik vandaag op m'n werk een gesprek gehad over kolven na mijn verlof, dus bedankt!

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Goed, zeg! Ik heb zelfs wel een een aparte ruimte gekregen op een congres. Ik zei gewoon dat ik anders niet kon komen. ;)
    Dat was ook zo trouwens.

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Zonder plek om te kolven zou ik de cursus niet kunnen doen. Dus ben superblij ermee!

9. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Hier de afgelopen 2 weken 3 dagen cursus gehad. De ene locatie kende ik al en vroeg ik bij de receptie of er een ruimte was. Bleek er een mooie kolfruimte te zijn!
    De andere locatie was zo groot en je kon er snel verdwalen dat ik heb gekozen voor een toilet dicht bij de lesruimte. Ging eigenlijk ook prima.
    En ook kort op elkaar 3x uit eten geweest. (had ik nog niet eerder gedaan). Toen ook toiletten gebruikt. Heeft niet mijn voorkeur maar waar moet je anders kolven in een restaurant?
    Ik vond het ook wel spannend om op een onbekende plek te kolven. Maar gelukkig gaf het geen problemen.

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ligt natuurlijk aan het type restaurant maar echt vaak een vragende blik gezien als antwoord op mijn vraag of ik ergens kon kolven. En dan daarna de vraag "wat heb je daarvoor nodig". Maar goed daardoor wel al paar keer in enorme balzaal gezeten.. Bleek er ook een feestzaal bij het restaurant te zijn.. En één keer tussen de lege flessen en kerstversiering, toen baalde ik dat ik mijn telefoon niet bij had om foto's te maken..

Maar fijn dat je het zo goed hebt kunnen regelen!!

Deel Deze Pagina