onrustige drinker

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door zelal, 30 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zelal

zelal Nieuw lid

30 dec 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste
    Mijn baby is nu 5 weken oud (bevallen op 37 weken). Ze drinkt erg onrustig. Ik leg haar aan
    mijn borst ze drinkt 4-5 minuten en lost dan voor een boertje. Meestal laat ze een boer dan leg ik haar weer aan dezelfde borst zodat ze die leeg drinkt maar als ik haar voor de tweede kzer aanleg drinkt ze niet meer zo goed.en als ze dan wat gedronken heeft moet ze weer boeren . Ik leg haar zo drie vier keer aan en telkens moet ze boeren. Ze steekt steeds haar tong uit en sabbelt dan alleen mmaar aan de borst. Sinds gisteren geeft ze ook telkens een beetje over als ze boert. Af en toe drinkt ze bij het aanleggen van de tweede keer ook goed maar moet kortnadien weer boeren. Als ik dan uiteindelijk merk dat ze genoeg heeft leg ik haar in haar bedje en meestal wordt ze na een paar minuten weer wakken en hoor ik haar slikken smakken en kreunen. Als ik haar rechtop hou op de schoot dan valt ze weer in slaap. Wat zou ze kunnen hebben? Ben echt ten einde raad. Ze komt wel goed bij.

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Misschien heeft ze wat last met verwerken van voeding. Of zit ze echt al vol... Houd haar zo rechtop mogelijk, met billen lager dan schouders. Rugbyhouding of op jou liggend. Of op je schoot naar jou toe (buik tegen jouw buik) zittend.

Vraag anders of iemand meekijkt.
    Succes

Deel Deze Pagina