9 maanden sprong, wel of niet voeden snachts?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door griekie, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. griekie

griekie Bekend lid

2 jan 2009
    579
    1
    0
    Hallo,

Onze dochter is nu bijna 4 weekjes snachts aan het spoken. Eerst sliep ze gemiddeld 12 tot 13 uur snachts door. Ze krijgt tandjes en huilt dus ook snachts in haar slaap, waarschijnlijk dromen. Als ik naar haar toe ga snachts heeft ze haar ogen dicht, maar wordt dus wakker als ik haar een aai over haar bolletje geef. Maar ik vind het niet kunnen haar heel lang te laten huilen(ik wacht wel 10 min voordat ik naar haar toe ga)vanwege de buren. Alleen raakt ze dus meer overstuur omdat ze in haar slaap huilt en dus echt wakker wordt als ik naar haar toe ga. Ik voed haar dan en dan is alles prima en slaapt ze tot de ochtend door. Maar ik natuurlijk niet dat ze nu dus aan een nachtvoeding gaat wennen.

Wat zijn jullie suggesties?

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mijn zoontje ging doorslapen bij 23 maanden. Heel incidenteel wil hij nog borst 's nachts, maar een knuffel van papa of mij volstaat in de meeste gevallen. Ze zou er iig niet speciaal voor wakker worden. Als ze wakker wordt, zou ik gewoon een nachtvoeding geven.

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik zou het gewoon lekker geven polak went ze er weer aan dan stopt het ook vanzelf weer een keer toch? Misschien als je haar gewoon even opdat en zachtjes zingend door de slaapkamer loopt gaat ze dan niet opnieuw slapen? Zo niet zou ik haar voeden. Ze voeld zich dan geborgen bij Jou ze heeft je dan nodig, en wat van je vloeibare liefde!

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier ging ze alleen maar weer slapen als ze de borst kreeg, dus de keuze was snel gemaakt.
    Uiteindelijk is het voeden s nachts vanzelf over gegaan maar dat heeft wel even geduurd ;)
    Overigens wordt ze momenteel weer geregeld wakker, is gewoon geen peil op te trekken. Ze heeft ook vaak dorst s nachts, sommige nachten drinkt ze een fles van 200cc water in totaal leeg.

Deel Deze Pagina