Zeker proberen. Niet geschoten is altijd mis...... Naast het gezonde en het leveren van afweerstoffen scheelt het veel geld. Ik vind flesvoeding als je het optelt best duur.
Ik ga voor flesvoeding. Heb absoluut niets met bv. Heb ook altijd al gezegd dat ik dat niet zal gaan doen en tot op heden denk ik daar nog hetzelfde over.
, Ik heb 3 kindjes, de eerste 2 kindjes heb ik flesvoeding gegeven, ik was net 20 hoorde in mijn omgeving veel negatieve ervaringen over, zere tepels borstontstekingen dat soort dingen. Ik heb er toen voor gekozen om flesvoeding te geven. Leek mij eigenlijk prima. Op mijn 35ste 3de keer mama geworden, nieuwe partner. En mijn man zei eigenlijk, waarom probeer je het niet gewoon. Dus gedaan. Eerste 8 weken was pittig, voedingen duurden soms 20 minuten per kant. Tepelkloven, ontstekingen, maar dan.. naar een week of 7/8 loopt het ineens als een trein! In het begin had de kleine man mijn tepel niet goed te pakken, dus tot bloedens toe. Heb echt wel pijn moeten doorbijten, maar ik wilde er voor gaan, ik vond het ook zo enorm bijzonder. Toen de kleine geboren was, kroop hij echt binnen 2 minuten naar mijn borst en hapte zomaar aan, ik krijg er nu nog kippenvel van. Ik heb acht maanden life gevoed, toen begon hij mij echt te bijten helaas.. Ik heb toen tot zijn eerste verjaardag fulltime verder gekolfd. en toen liep het helaas terug. Maar ik ben zo blij dat ik het gedaan heb. Vind het zo'n mooie ervaring. Ik genoot er echt van als de kleine bij mij lag te drinken. Ik ben fulltime thuis mama, dus had wat dat betreft er ook echt de tijd voor. En als ik eens een borstontsteking had, of een dag dat de voeding terug liep, dan nam mijn man ook wel eens een dag vrij zodat ik rustig met de kleine man en de voedingen bezig kon zijn. Hij heeft mij echt gesteund met alles. Ik vond het pittig, heb vaak te horen gekregen, stop er toch mee! Maar heb steeds weer doorgezet. Kleine man lust ook echt alles, makkelijke eter, dus smaak doorgeven via de melk, dat klopt echt Ik heb echt enorm spijt dat ik het bij de andere kids niet geprobeerd heb, maarja.. dat verander je niet meer. Ik zou het een kans geven, en geef het alsjeblieft niet zomaar op, het is zo iets bijzonders!! succes
Ik ga voor flesvoeding. Hierin volg ik mijn gevoel. Heb altijd al gezegd dat ik geen borstvoeding ga geven en hier blijf k ook bij. Doen waar je je goed bij voelt !