Haha. Ben erg vasthoudend en eigenwijs. Zelfs als ik niet kan ga ik toch. Dus kan me echt niet voorstellen dat t na het bevallen anders zal zijn. Ben benieuwd en ga t meemaken. We zullen zien wie er gelijk heeft :-D En 9 mnd heb ik niet secties haha. Ga toch echt wat eerder weer aan t werk!
haha, vind het leuk om je reacties te lezen! Ik was ook van het doorgaan, veel weg, altijd druk en niet moe te krijgen. Maar geloof me, zodra je mama bent leer je een nieuwe vorm van moe zijn kennen nml moeder, dan ben je echt echt echt moe . Moeder worden is het mooiste wat er is maar persoonlijk vind ik het tegelijk ook het zwaarste wat er is ( maar dat geeft niet, het is het waard). Het is van te voren niet voor te stellen hoe dit voelt. Zelfde geld voor bv. Bij mijn eerste zag ik er echt naar uit maar uiteindelijk heb ik 4 week bv gegeven en ik vond het verschrikkelijk! Voelde me echt een melkkoe en vond het erg zwaar dat alles omtrent de voedingen op mij neer kwam. Ook toen we besloten de laatste avond voeding kv te geven zodat ik alvast kon slapen gaf dit niet meer rust. Bij de tweede zag ik best op tegen de bv maar door mezelf te beloven direct te stoppen als het niet ging ben ik er toch weer aan begonnen. Ondanks twee borst ontstekingen door een enorme overproductie en een baby die veel huilde de eerste weken vond ik het heerlijk om bv te geven en geef ik nu, na 9 maanden, nog steeds . Probeer het los te laten. Na de bevalling gewoon proberen, lukt het niet, dan lukt het niet maar heb je het wel geprobeerd en heb je ervaren hoe het was. Daarbij is vooral de eerste bv na de bevalling een enorme stoot aan antistoffen voor je baby. Daarna geld dat elke bv voeding is meegenomen, een week, een maand, twee maand, alle beetjes helpen.
Dat ga ik zeker doen. Jullie hebben mij daarvan overtuigd. En mijn vent ook. Anders weet ik t niet of ik t een kans zou geven. Net zoiets als zwangerschapsyoga. Heb mezelf opgegeven al zie ik t eigenlijk niet zitten. Ben niet een zweverig typ maar heel nuchter. Maar de vk zei dat t echt wel wat kan opleveren dus gezocht naar iemand die zegt niet zweverig te zijn. Ik geeft t een kans en anders haak ik alsnog gewoon af. Merk dat t zwanger zijn mij wel veel milder maakt in zulke dingen. En dat ik ook wat beter voor mezelf zorg waar ik normaal gewoon doorging pas ik nu wat meer op. Wel met pijn in mijn hart omdat t niet bij mij past maar toch voelt t ook wel goed omdat ik t voor de kleine man doe. Dus snap wel dat t allemaal anders kan voelen als je eenmaal bevallen bent. Maar moet wel bij mij blijven passen want een ongelukkige moeder is ook niets natuurlijk. Tijd zal t leren. Was t maar vast zo ver. Dat zwanger zijn mar voor mij snel voorbij zijn. Vind t nog niet veel aan en wachten duurt lang....
mooi gesproken! en wacht maar tot je je hele buik zit bewegen of dat je met t voetje kan spelen op dat soort momenten is zwanger zijn toch wel heel leuk! komt goed!
Merk idd nu wat beweging van binnen. Wel grappig hoor maar dat hel zwanger zijn mag van mij veel korter duren. Ben er veel te ongeduldig voor. Gelukkig gaat nu de tijd wat sneller. De eerste weken duurde echt slopend lang...
Wel grappig dat je borstvoeding vergelijkt met zwangerschapscursus Ik heb dan 16 en 14 maanden gevoed, maar mij zul je never nooit niet tegenkomen bij de zw.yoga of iets dergelijks. Doei wat een onzin. Bevallen doet pijn, je hebt van nature een 'talent' als vrouw om het goed te kunnen. Dus.