Ik vroeg me af of een van jullie dit herkent. Ik had gister en vannacht heel veel felle steken/scheurend gevoel onder in mijn buik. Het leek vooral als de baby bewoog. Echt, alsof ie zich eruit wou schroeven... kon er niet van slapen. Ik dacht dat ie al ingedaald was. Mijn buik is sowieso erg gevoelig nu en als ik zit of loop heb ik ook zo'n pijnlijk opgeblazen gevoel onderin. Ik herken dit niet van mijn eerste zwangerschap, althans niet zo heftig. Nog meer mensen met deze pijn?
Hoi, ik heb dit bij mijn tweede gehad: een heel fel stekend gevoel en het idee dat hij heel hard met het hoofdje bewoog. Na de geboorte zagen we wat hij tijdens de zwangerschap deed: Heel driftig met het hoofdje draaien om zijn duimpje te vinden... Ik zei toen: O kijk ,dat deed hij dus in de zwangerschap ook! Nu, met 29 wk veel `s avonds een stekend gevoel, net alsof het lichte weeën zijn. Maar dat kan ik me van de andere zw.sch. niet herinneren (is ook al hele tijd geleden). Maar indalen lijkt me te vroeg en voorweeën ook...
ik herken het ook. kan af en toe niks meer door de pijn. lijkt wel erg op wat jij beschrijft. Ook dat zitten en lopen is erg bekend. Ik heb dat al weken en ken het ook niet van mijn vorige zwangerschap
Hm, nou op zich wel fijn dat meerdere mensen dit herkennen. Het is bij mij vandaag minder pijnlijk dan gister. Toen had ik ook een hele drukke avond ervoor gehad dus was sowieso erg gaar. En mijn buik ook geloof ik :-/. Hoop dat ie zich vannacht ook een beetje koest houdt. Blaasontsteking is bij mij al meerdere keren gecheckt deze zwangerschap en was elke keer niet het geval, dus denk niet dat dat het is. Dan ga ik er maar vanuit dat het indalen of beweging is, en geen weeen . Indalen met 29 weken kan trouwens volgens mij wel al. Heb soms t idee dat ze bij een 2e of meer kindje telkens indalen en weer omhoog kruipen.