Dagje alleen, steuntje nodig

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Zuss, 5 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden

manlief moest helaas vandaag een dagje werken, dus ik ben voor het eerst langere tijd alleen met zoonlief van 8 dagen. omdat de bv niet zo goed loopt doe ik aan kolven en fingerfeeden. elke 3 uur een voeding om zijn gewicht op te krikken. ik ben in totaal in mijn eentje zo'n 1,5 tot 2 uur mee bezig (incl schone luier etc). ik kan vandaag wel wat morele steun gebruiken, want ik voel me een voedermachine ipv een mama... oh ik hoop zo dat hij snel weer aan de tepel wil!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Vrouw....RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik hoop dat je hulp heb van een prof om hem weer bij jezelf te laten drinken maar dat zal haast wel anders doe je niet zoveel moeite.
    Ik kan je niet meer dan een digihug geven en mijn respect want ik zit hier met wallen tot op mijn knieen moe te zijn.
    En jij heb het dubbel zo zwaar.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.181
    16.514
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Meid,laat je wel begeleiden door een lactatiedeskundige zodat je kindje zo snel mogelijk aan de borst kan gaan drinken.Hier ging het begin ook heel moeizaam maar door een goede begeleiding van de kraamhulp krijgt onze dochter nog steeds volledige BV en daar ben ik best trots op.Het is intensief maar je krijgt er ontzettend veel voor terug.Probeer ook in gedachten te houden dat het echt beter wordt maar blijf niet aanmodderen.

Succes meid!!

4. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank voor jullie reacties, ik wordt zeker begeleid. de vk's van mijn praktijk zijn zeer betrokken. de lk vanochtend voor de 2e keer geconsulteerd en ze komt morgenvroeg om een voeding mee te kijken...
    de vk is vanochtend geweest om zoonlief te wegen en hij is 100g aangekomen in 2 dagen!!!! dus ik/we doen het niet voor niets...nog 130g en dan zit hij weer op zijn geboortegewicht...dat zou bij veel babietjes een keerpunt moeten zijn dus daar heb ik nu mijn hoop op gevestig.

heb er 2 van de 3 voedingen op zitten tot het thuis komen van mijn man, nu eerst even voor mezelf zorgen en lekker lunchen!Filet American, oh wat heb ik dat gemist die 9 maanden.

5. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Heel erg knap van je dat je zo doorzet!
    Ik weet hoe het kan voelen die eerste weken, net alsof je nergens anders aan toekomt dan aan het voeden, luiers verschonen etc.

Geloof me, over een poosje gaat beter en dan kan je je niet meer voorstellen dat je het zo zwaar hebt gevonden!!
    Laat lekker de boel de boel en probeer een beetje te genieten van het feit dat hij zo goed is aangekomen!!

6. Zuss

Zuss Bekend lid

3 nov 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeej, 3e voeding zit erin en papa is op weg naar huis!
    en dat zondet een traan te laten *trots*
    maar wat zou ik nu graag douchen en slapen...

7. MamavanL

MamavanL Lid

23 aug 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed gedaan hoor! Mag trots op jezelf zijn, maar tranen zijn ook niet erg he ;)

Deel Deze Pagina