onze zoon van 8 maanden, weigert alle borstvoeding overdag,(duwt de borst echt weg, alleen de avondvoeding om 23.00 en de 1e ochtendvoeding wil hij erg graag, dat vind ik fijn, want ik vind het jammer als het voorbij zou zijn. Maar nu is mijn vraag, om 23.00 heb ik nog wel genoeg, maar 's ochtends lijken mijn borsten net theezakje en lijk ik niet genoeg te hebben. wat moet ik er aan vocht nog bijgeven? en is het aflopende zaak of kan ik het nog op gang houden, door bijv. meer te drinken oid.
Hoi hoi, heb je enig idee waarom hij niet wil? Is er iets gebeurt, bijten, ziek, ben je boos op em geweest enz? Zelf meer drinken is alleen voor je lijf prettig, maar zorgt niet voor meer productie. Alleen vaker aanleggen/ kolven geeft meer melkproductie. Lege theezakjes geven overigens wel de vetste melk : ) Succes! Kirsten
hoi, ik heb het vermoeden dat hij teveel andere dingen wil doen, zien en beleven , en daar hoort bv niet bij, 's avonds en 's ochtends is hij nog slaperig. Groeien heeft hij de afgelopen maanden helemaal niet gedaan( hij is 8 maanden en 9,5 kilo.) Meer aanleggen lukt niet en kolven is absoluut geen succes, dus ik denk einde verhaal? bedankt voor je reactie