Jaaa,vandaag is mijn kleine meid een half jaar, ze was bij de geboorte een ukkie van 2430 gram en 44 cm,maar ze doet het heel goed op mamma's melk Bij de oudste heb ik maar 1,5 week bv gegeven maar ivm een spoedoperatie en het herstel daarvan moest ik helaas stoppen,nu is het toch gelukt! Ik hoop nog tot haar 1ste jaar bv te geven,ben nu wel met bijvoeding gestart. Ik vind het zoiets moois,en na tepelkloven en 5 keer spruw gaat het nog steeds super! dat wou ik ff kwijt
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> Goedzo meid!!! Goed dat je het hebt volgehouden. Hier ook een half jaar geworden en ben ook best wel een beetje trots op mezelf, nu op naar het volgende halfjaartje!! Hands up for the breastfeeding moms \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Wat een doorzetter ben jij! =D> =D> =D> Ik vond mezelf al een bikkel, en ik heb "alleen maar" kloven gehad (wel zo groot als een speldenknop). Weet niet wat ik gedaan had als ik ook nog eens zoveel spruw erbij had gehad. Petje af meid, vooral zo doorgaan!
Heel knap hoor! ik ben nu bijna 5 maanden met BV bezig en ook wij hebben spruw (gelukkig maar 1x) gehad en weet hoe zwaar dat is! 5x spruw overleven!? wow! ga zo door!
=D> Gefeliciteerd! Goed hoor, zo volhouden. Ik heb ook het half jaar gevierd met luca, nooit gedacht dat ik dat zou gaan doen. Ik ben er gewoon mee begonnen en nu is het al een half jaar verder. Heerlijk toch?
Thanks meiden, ja die spruw en kloven och ik heb echt wel eens jankend op de bank gezeten omdat je weer MOEST voeden( en dat vond ik al erg dat het ging voelen als MOETEN)het deed zo'n pijn,mijn tepels lagen helemaal open Tepelhoedje geprobeerd,maar die wou ze echt niet en dat zit je daar met een huilend kind op de bank en jij omdat het niet wil en wat doe je dan? je rukt die tepelhoed weg en legt haar aan...maar ik kan me zoooo goed voorstellen dat het een moment kan zijn dat je zegt,ik kan niet meer! Sannaa: jij ook gefeliciteerd met je half jaar bv!!!
Ik ken het . Ik heb 's nachts in bed zitten huilen dat ik 10x liever een wee had, dan de aanzuigpijn met de kloven. Gelukkig bestaan er lactatiekundigen! =D>
Super zeg! Gefeliciteerd! Daar mag je echt wel trots op zijn! En nu op naar 't volgende half jaar! Hier overigens inmiddels alweer bijna 9 maanden
=D> Hier ook 6 en half maand mama's melk en wil iig de 9 mnd halen. Het mooist de ochtend voeding erbij houden want vind het zo heerlijk samen wakkerworden zo En ik heb mijn deel tepelkloven gehad in het begin Ik heb rood haar en bleekhuid dus die gezegde is ook een feit, lichthuid/roodhaar/gevoelig huid = tepelkloven. Heb mij gek besmeerd met bepathen En pas na 2mnd was de aanleg niet meer pijnlijk. Maar had het ervoor over!! Op naar de volgende half jaar zou ik zeggen!