Netjes Fafje, en wat heerlijk dat hij zulke lange nachten maakt! Ik baal wel hoor... eerst sliep hij van 19.00 tot 04.00, maar nu wordt hij vaak wakker en wil rond 24.00 en 4.00 drinken (of ik geef te snel toe.. moe he haha), maar drinkt dan maar een klein beetje hoor. Tja we wachten maar even af!
haha ja ik ken dat.. nou hij sliep zo van 3 mnd tot 4 mnd...en toen kreeg ik een dip..als ie snachts wakker werd, legde ik em gewoon aan, ben dus VRIJWILLIG haha nachtvoedingen gaan geven om de productie op te krikken...aangezien hij overdag al op een max zat, met extra analeggen in combi met slaapjes enz... maar idd ook nadat de dip alweer weg was...soms wa sik te moe en nam em dan naast me in bed..en dacht, ach ja kan ie net zo goed lekker btj dirnken, lekker warm weer in slaap vallen.. Want hij werd ook een tidj wakker van de kou... Nu wordt ie nog wel es wakker hoor, nog nie eens voor het speentje, maar vaak voor een knuffel..haha en dna geef ik ook nog we es toe, netals vanacht, lekker bij mij geslapen.... gebruik je nou een fopspeentje?...zo testte ik altijd de honger..
Haha ik denk dat heel veel zich hierin herkennen hoor! Maar ik gebruik idd een speentje, maar daar neemt hij dan toch niet genoeg mee. Maar als hij dan mag drinken, drinkt hij maar een klein beetje. Dus het zal wel meer met huidhonger te maken hebben dan melk honger haha. Maar omdat hij nu ingebakerd ligt vind ik het een beetje eng om hem mee in mijn bed te nemen...
ohh zo ja ik snap het!! nou ff afwahcten idd heh...! Das aan de ene kant dan wel vermoeind voor j heh...anders kan ie gewoon lekke rbij je liggen, en doorslapen... nou succes!!