paar vragen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door linda26, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hoi!

Ik heb even een vraagje want ik zit me een beetje zorgen te maken. Ik geef bv aan mijn zoontje van 10 weken en heb gisteren m'n haar geverfd. Ik had er al lang over getwijfeld maar omdat op borstvoeding.com stond dat het een fabel is dat het niet zou mogen toch maar gedaan. Na het verven voelde ik me er toch niet zo goed bij. Een uur daarna moest ik voeden en heb een voeding uit de vriezer gegeven, vervolgens gekolfd en weggegooid.
    Heeft dit wel enkele zin gehad of blijft die rommel veel langer in je lichaam/melk? Ben zo'n twijfelaar, je hoort ook altijd zoveel tegenstrijdige dingen...
    En zou het nou erg zijn om een keertje je haar te verven? Ik weet iig wel dat ik nu weer wacht tot na de bv!

En ik heb ook nog een andere vraag. Is het wel normaal dat je baby maar 1x poept per week? Hij drinkt, plast en groeit prima. Hij heeft er volgens mij ook niet veel last van...

Alvast reuze bedankt voor de antwoorden!!

Groetjes Linda

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Maak je maar geen zorgen over dat verven, dat kan echt geen kwaad.
    Dat je baby maar één keer in de week poept is ook normaal. Borstvoeding is zeer licht verteerbaar en er blijft dus weinig over.
    Belangrijk is dat als de ontlasting komt het zacht is.

vr gr

Linda

Deel Deze Pagina