Hallo, ik heb via marktplaats een sluitlaken gekocht van motherwear, maarrrrrr er zit geen gebruiksaanwijzing bij Heeft iemand die want strax kan ik hem niet aan, ik weet niet of alle kraamverzorgsters dat wel weten :
Een sluitlaken kun je met grote veiligheidsspelden dichtmaken, die zaten bij mijn sluitlaken bijgeleverd. Dus een kwestie van 3 grote veiligheidsspelden kopen en de kraamverzorgster kan die voor je omdoen en je laten zien hoe je het makkelijk zelf kan doen of je partner.
ik had wel knoopinstructies bij m'n sluitlaken. Als je een sluitlaken hebt met lange linten zeg maar, moet je inderdaad knopen. Mijn kraamverzorgster en de verpleegkundige in het ziekenhuis kende de manier van knopen wel, maarja, dat wil niet zeggen dat alle kraamverzorgende ze kennen. Ik ben helaas niet thuis, dus kan je verder niet helpen op dit moment.
ja ik heb die met die lange linten die je dus wel moet knopen.... iemand anders met een gebruiksaanwijzing in de buurt?
Die van mij moest je ook knopen. In de bovenste ouwtjes een knoop maken zoals bij de eerste stap van veters strikken. Die knoop trek je naar beneden. Het touwtje eronder trek je over die eerste streng (die twee die je net hebt geknoopt) En dan achterlangs terug en dan over zichzelf heen en bij de streng voegen. Tot je beneden ben en in de laatste even een knoop maken. Ahh man heeft even een tekening gemaakt... Edit: wilde hem in mijn album zetten, maar dat lukt niet.... Dan maar zo: http://i511.photobucket.com/albums/s356 ... tlaken.jpg Snap je 'm een beetje?
Misschien even bij de fabrikant een opvragen. Ik vond het heerlijk, na 2 dagen kon ik het laken zelf knopen, wel zo fijn, dan kun je het zelf zo strak doen als je zelf wil. Tipje: Knoop hem eens om bij je partner, zie je hoe het werkt. het is eigenlijk niets anders dan om en om knopen leggen.
valhalla ik had die van jouw overgenomen weet je nog hahah wilde net zo'n zelfde tekening maken LOL heeft je man goed gedaan tis idd heel simpel, je maakt van elk paar een lus (zoals de eerste stap van veters strikken ja) en die twee touwtjes trek je naar beneden en dan windt je de volgende linker en rechter touwtjes om de vorige heen!