Borstvoeding, maar val niet af! Hoe doe ik dat verantwoord?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Yule, 5 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Indy: (mooiiiie naam;)) dat idee heb ik ook, mijn dochtertje is nu 2 maanden en ik moet nog 4 kg, maar ik heb het idee dat het nu langzaam aan weer n btje begint te komen, was vanmorgen weer 200 gram afgevallen..

Yule: ik eet nog minder dan jij :confused: maar ik drink ook te weinig, als ik een dag veel gedronken heb dan gaat het ook sneller. Dus veel water en thee drinken! ;)
    En we moeten dan idd nog geduld hebben. helaas!

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Ja idd geduld hebben.
    Ik merk nu ook dat het langzaam weer ietsje minder wordt... ben nu 73 ipv 75 kg. Nog minimaal 8 te gaan. Maar er zit weer beweging in dus da's mooi.

Over 2 weken werken, ben benieuwd hoe het dan gaat met afvallen.

3. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Mijn dochter is morgen 3 weken. Ik geef ook borstvoeding. Ik zit nu al op mijn oude gewicht, maar ik pas nog steeds niet in mijn oude kleren. Alles is ook nog zo slap. Draag nog mijn zwangerschapkleding :eek:

4. vogue

vogue Lid

21 sep 2007
    93
    0
    0
    Belgiƫ
    Is toch raar hoe dit bij iedereen verschillend is. Voor mijn zwangerschap woog ik 85kg, wat wel veel is voor 1m75. Ik dacht altijd dat ik enorm veel ging verzwaren maar dit viel enorm mee. Woog op het einde 97kg. Na 10 dagen was de 12kg eraf, was puur vocht (en baby en zo natuurlijk) en nu weeg ik 80kg. Op zich is dit natuurlijk wel leuk maar ik heb mij nog geen dag goed gevoeld. Het is precies of ik al mijn weerstand en vitaminen en zo aan Elise doorgeef. Zij blaakt wel van gezondheid dus dat is het voornaamste maar met mijn gezondheid kan het stukken beter. Ik KAN ook gewoon niet veel eten, heb geen eetlust en Elise heeft ook altijd honger als wij eten en dan heb ik daarna geen honegr meer.
    Ik zou liever nog wat zwaarder zijn en mij beter voelen dan nu. Zo is het altijd wat natuurlijk :)

Deel Deze Pagina