100 cc of minder

Discussion in 'Voeding' started by mirella24, Sep 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirella24

mirella24 Lid

Jan 6, 2006
    55
    0
    0
    huismoeder
    Groningen
    hallo
    ik heb een dochtertje van bijna 7 maanden en die is heel erg verkouden en hoesten maar ze drinkt al een week maar 100 cc per keer of soms zelfs 60 cc en ze krijgt normaal 4 flessen op een dag maar nu probeer ik meerdere per dag te doen voordat ze ziek wert dronk ze 200 cc per keer dat scheelt wel ff de dokter zij als ze helder is en goed nat geeft het niks
    nee nee je maakt je toch zorge :( n wie herkent dit en heeft tips liefs mirella

2. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    je kleintje regelt dat zo goed als zelf

als zij niet meer blieft kan je niets anders doen dan je je erbij neer te leggen

en idd zoals de arts zegt heeft ze genoeg natte luiers en spugd ze niet dan kan je verder niets doen

denk wel dat melk slijmerig is en voor een kleintje kan irriteren

ik zou haar lekker s'morgen en sávonds insmeren met baby luuf zodat de verkoudheid goed los komt

je zult zien dat ze dan ook weer meer gaat drinken

en ze heeft ook een leeftijd dat ze de flesje wat gaat afzweren
    dus misschien kan je een fles eraf halen

Caitlin is nu ruim 10 mnd en drinkt nog maar 2 flesjes als ik mazzel heb :)
    vaak alleen nog maar de papfles

succes en beterschap voor de kleine

3. mirella24

mirella24 Lid

Jan 6, 2006
    55
    0
    0
    huismoeder
    Groningen
    hallo jah luuf heb ik ook in huis smeer ik haar ook mee in en heb ook neuspray voor haar maar ze zit nu op 4 flessen daar zijn we net op over gegaan eigelijk die 4 heeft ze nog wel nodig hoor dat merk ik aan haar
    maar 6 maanden en 10 maand is ook wel wat verschil he
    dan drinken ze ook minder dat klopt maar hoop voor haar dat het snel over is is echt niks zo
    bedankt voor je tip in iedergeval liefs mirella

4. mamavanYeline

mamavanYeline Bekend lid

Oct 12, 2005
    666
    0
    0
    Ze geeft het zelf wel aan hoor als ze echt honger hebben dan drinken ze wel. Net zoals de dokter zegt zolang ze nog plasluiers heeft en alert is zit het wel goed.
    Yeline is altijd een slechte drinker geweest en dronk het minimum wat ze moest hebben ze zit ook al sinds ze 6 maanden is op 2,5 fles per dag meer krijg ik er bij haar niet meer in.

Succes

5. Mirna

Mirna Bekend lid

May 6, 2005
    908
    0
    0
    100 cc per keer is geloof ik ook wat er minimaal binnen moet komen. Dus zou ik me ook maar geen zorgen maken.
    Als je zelf niet in orde bent heb je ook geen trek. Dan is het fijn dat je baby nog gewoon wat binnenkrijgt.

Share This Page