Borstvoeding met borstvergroting?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Momfulness, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Hallo,

eigenlijk ben ik nog niet zwanger maar dacht ik kan mijn vraag toch het beste hier stellen.
    Ik heb mijn borsten laten vergroten en was benieuwd of hier meer mensen zijn die een dergelijke operatie ondergaan hebben?

Ik weet namelijk niet of ik borstvoeding kan geven...
    Ik heb de silicoon wel onder de borstspier laten plaatsen.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
    Ik ga uiteraard ook bij de plastisch chirurg informeren maar dacht wellicht kan ik hier alvast wat info inwinnen..

Bedankt alvast,

2. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Voor zover ik weet kun je bij een borstvergroting gewoon borstvoeding geven want daar is alleen iets ingeplaatst zeg maar.Bij een bortsverkleining kan je geen borstvoeding geven want hebben ze een deel verwijderd.

Groetjes

3. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Als het goed is gegaan wel ja, zus heeft hem ook onder de spier laten plaatsen en heeft ook borstvoeding gegeven hierna :)

4. Momfulness

Hoi, bedankt alvast.
    Ja ik wil ook het liefste borstvoeding geven dus als het even kan doe ik dat toch....

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar Borstvoeding.
    Elmo

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dit is niet altijd waar... hier op het forum is ook iemand die volledig bv geeft/gaf na een borstverkleining.

7. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    oke , dat wist ik niet.Dit is wat mij toen is verteld.Weer wat geleerd dan ;)

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Dat is niet waar ! Sommige vrouwen kunnen niet borstvoeding geven na een borstverkleining. Een gedeelte kan dat wel, volledig of anders gedeeltelijk.

@Luna1: volgens mij kun je gewoon bv geven na een bostvergroting. De vbn heeft er ook een themanummer BN over gehad. Dat themanummer kun je hier vinden. Mischien dat je daar wat aan hebt ?

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Gaat er niet om dat ze iets verwijderd hebben.
    Probleem is dat ze dan meestal de tepel los gemaakt hebben en dan is die verbinding met die melkklieren er niet meer.
    Maar als je een borstverkleinig hebt gehad waarbij ze de tepel niet hebben verplaatst (maar dat is uitzonderlijk, gebeurt bijna altijd) dan kun je gewoon bv geven.

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik geef overigens zonder problemen bv en heb ook een vergroting gehad. Belangrijk is dat t dan achter de spier geplaatst is en dat ze niet via de tepel (istie weer....maken ze de verbindingen kapot) geplaatst is. Dus via de onderkant of oksel is geen probleem.

11. Momfulness

dag dames,
    bedankt voor de info.
    Voor degenen die wel bv geven met vergroting.
    Is dit erg gevoelig?
    Bedankt!

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hoe gevoelig zijn je borsten? Mag je man er aan komen?
    Het is echt iets dat voor elke vrouw verschilt.

13. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb ook bv gegeven voor de vergroting.
    Wat betreft gevoeligheid maakt t geen verschil.
    De eerste weken van voeding geven moeten je tepels er erg aan wennen,(soms best pijnlijk) dat was voor mn vergroting al zo en nu was dat weer t geval.

Deel Deze Pagina