Hoi ben nu zwanger van mijn tweede en heb met mijn eerste borstvoeding gegeven zonder problemen. Wel had ik daarna alleen maar twee thee zakjes over nu heb ik dik een jaar geleden een borstvergroting ondergaan en het ziet er allemaal weer mooi uit. Nu wil ik toch graag proberen om weer borstvoeding te geven maar weet niet wat voor een effect dat heeft op mijn borsten als ik daar mee stop, wil niet nog eens onder het mes. Hoop dat jullie ervaringen kunnen delen.
Je borsten hebben toch vooral te lijden onder een zwangerschap. Borstvoeding heeft niet veel invloed. Bij mij hield ik eerst weinig over maar langzamerhand trok alles bij omdat het vetgehalte weer toenam Dus het is sowieso afwachten hoe het gaat en hoe ze er uitzien als je kindje is geboren.
Komt inderdaad eerder door de zwangerschap dan door de borstvoeding. Lijkt misschien niet zo, omdat tijdens de borstvoeding de boel nog goed gevuld is, en na het stoppen met de borstvoeding het dan weer wat slapper is. Maar dan nog, ik verwacht eerlijk gezegd dat het effect na een tweede keer zws/borstvoeding veel kleiner is, plus dat ze natuurlijk al vergroot zijn. Oh en ik vind je username in combinatie met je vraag wel grappig
Misschien dat la leche league je hierin advies kan geven? Borstvoedingorganisatie La Leche League | LLL startpagina Volgens mij zou het geen probleem moeten zijn om borstvoeding te geven voor je, veel succes!
hier had ik (dan wel geen vergroting gehad maar toch) juist totaal geen zakjes bij de 2e, wel bij de eerste, is dus helemaal weer goed gekomen. nu al een jaar gestopt met de voeding en zijn nog steeds mooi hoeft dus zeker niet altijd een zakje te worden.
Je borsten lijden onder de zwangerschap dit heeft niks met borstvoeding te maken. Ik heb ook protheses en ja mijn borsten zie er wel anders uit. Borstvoeding kon ik gewoon geven alleen door problemen ben ik gestopt. Dit kwam niet door de protheses. En er wordt aangeraden om ze sowieso om de 10 jaar te laten vervangen. Die dingen gaan zweten in je lijf en dan komt er wat siliconen vrij. (Bij alle soorten protheses) maar goed... Det was je vraag niet.
Borstvoeding en borstvergroting gaat heel goed samen hoor. Hier tot ruim 9 maanden zonder problemen borstvoeding gegeven.