Borstvoeding na borstvergroting.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door dddddddddddd, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Hoi ben nu zwanger van mijn tweede en heb met mijn eerste borstvoeding gegeven zonder problemen. Wel had ik daarna alleen maar twee thee zakjes over:$ nu heb ik dik een jaar geleden een borstvergroting ondergaan en het ziet er allemaal weer mooi uit. Nu wil ik toch graag proberen om weer borstvoeding te geven maar weet niet wat voor een effect dat heeft op mijn borsten als ik daar mee stop, wil niet nog eens onder het mes. Hoop dat jullie ervaringen kunnen delen.

2. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Mijn zus is het door de chirurg ontraden om borstvoeding te geven na plaatsing van borstprothesen.

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.307
    2.591
    113
    Je borsten hebben toch vooral te lijden onder een zwangerschap. Borstvoeding heeft niet veel invloed.

Bij mij hield ik eerst weinig over maar langzamerhand trok alles bij omdat het vetgehalte weer toenam

Dus het is sowieso afwachten hoe het gaat en hoe ze er uitzien als je kindje is geboren.

4. IJsthee

IJsthee Bekend lid

23 feb 2014
    711
    0
    0
    Komt inderdaad eerder door de zwangerschap dan door de borstvoeding. Lijkt misschien niet zo, omdat tijdens de borstvoeding de boel nog goed gevuld is, en na het stoppen met de borstvoeding het dan weer wat slapper is. Maar dan nog, ik verwacht eerlijk gezegd dat het effect na een tweede keer zws/borstvoeding veel kleiner is, plus dat ze natuurlijk al vergroot zijn.

Oh en ik vind je username in combinatie met je vraag wel grappig :D

5. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
  6. Poison Ivy

Poison Ivy Actief lid

18 feb 2014
    179
    0
    16
    Pedicure
    Haarlem
    Dat had ik dus ook.... :D

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier had ik (dan wel geen vergroting gehad maar toch) juist totaal geen zakjes bij de 2e, wel bij de eerste, is dus helemaal weer goed gekomen. nu al een jaar gestopt met de voeding en zijn nog steeds mooi :) hoeft dus zeker niet altijd een zakje te worden.

8. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Je borsten lijden onder de zwangerschap dit heeft niks met borstvoeding te maken.
    Ik heb ook protheses en ja mijn borsten zie er wel anders uit.
    Borstvoeding kon ik gewoon geven alleen door problemen ben ik gestopt.
    Dit kwam niet door de protheses.

En er wordt aangeraden om ze sowieso om de 10 jaar te laten vervangen. Die dingen gaan zweten in je lijf en dan komt er wat siliconen vrij. (Bij alle soorten protheses) maar goed... Det was je vraag niet.

9. Popje2015

Popje2015 Actief lid

22 sep 2016
    201
    135
    43
    NULL
    NULL
    Borstvoeding en borstvergroting gaat heel goed samen hoor. Hier tot ruim 9 maanden zonder problemen borstvoeding gegeven.

10. dddddddddddd

dddddddddddd Actief lid

10 mei 2016
    129
    24
    18
    Vrouw
    Top dank voor jullie berichtjes!!

Deel Deze Pagina