Geen idee of dit mag..... Op het cb- bureau kom ik geen stap verder; de ene arts vertelt een ander verhaal dan de andere, met de vp-kundigen idem dito. Wat doen jullie? Alles uit een potje (olvarit?), of alles echt vers? Of mag ik de diepvriesdoperwtjes die ik vanavond zelf eet pureren en aan de kleine geven (5,5 maand)?
Ik zou persoonlijk geen diepvries groente gaan geven. Daar zitten toch veel zouten etc in. Geef dan liever uit een potje wat speciaal voor de kleintjes is of nog liever verse groente. kwebbel
Ik lees juist overal op internet dat in diepvriesgroente juist geen zout zit (behalve in bv. spinazie a la creme). Welweer in de potten groente, daar zitten allerlei toevoegingen in.
wat voor gevoel heb je er zelf bij"? Ik denk dat dit minstens zo belangrijk is.. Verder denk ik dat het niet zo'n probleem is.
Ik gebruik en potjes en vers. De verse groente gewoon z'n zakje wortels met doperwt of bloemkool brocolli snijbonen enz. Dit doe ik met 2 gekookte aardappelen opzetten, half uur, en dan in de blender. Idd blikjes, pot of diepvries zit zout aan toegevoegd.