Ik zit met een klacht waarvan ik niet helemaal duidelijk kan vinden waar het vandaan zou kunnen komen. Daarom vraag ik mij af of er nog meer mensen zijn die mijn klacht herkennen. Ik ben momenteel 31 weken zwanger van mijn eerste kind. Ik heb wanneer ik erg druk geweest ben op mijn werk bekken klachten maar wanneer ik dan een avond rust heb zijn deze klachten weer over. Echter heb nu sinds een aantal weken bij bepaalde bewegingen, voornamelijk opstaan en trappenlopen dat ik tijdelijk een soort pijn/tintelend gevoel in mijn rechter bovenbeen heb. Het voelt dan net of er eventjes iets afgekneld word en na een aantal seconden trekt dat weer weg en is het over. De laatste dagen merk ik dat het ook wel eens voorkomt wanneer ik al eventjes sta maar voornamelijk heb ik er last van als ik op sta nadat ik eventjes gezeten heb. Nergens op internet kan ik vinden of dit ook een specifieke klacht van mijn bekken kan zijn of dat het ergens anders mee te maken zou kunnen hebben. Ben daarom erg benieuwd of er iemand is die deze klachten herkend.
Ik heb een app op mijn telefoon die per week aangeeft hoe de moeder zich voelt, vader en kind en die geeft aan dat het normaal is dat je soms steken boven in je benen kan krijgen,. Bij twijfel kun je altijd je verloskundige bellen