Hoe hoog staat jullie bed met klossen?

Discussion in 'De bevalling' started by M02, Jun 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    Ha dames,

Vanavond heeft mijn man het bed op klossen gezet. Wat is dit hoog!! Incl klossen is het bed nu 83 cm hoog, is dit goed, of te hoog?

Graag jullie advies.

Groetjes Marlayne

2. bumpie

bumpie Niet meer actief

dit is goed. hij moet minimaal 80 zijn.

3. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Bij mij zei ze bij de intake en op de papieren min. 70 cm en ons bed is al 50 zei dat ik er wel een 1 persoons matras op mocht leggen dat ik nog normaal in en uit bed moet kunnen komen

4. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is goed hoor als jij maar uit en in bed kan komen......of heb je een trapje nodig. Straks is het pas raar als het bed weer lager staat.

5. Juudje79

Juudje79 Actief lid

Oct 18, 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook 85cm// En ik vind het heerlijk met mijn bekkenklachten spring en glij ik zo uit bed..
    Van mij mag het zo nog wel maanden blijven staan

6. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    Echt,Juudje? Ik heb een krukje nodig om in en uit bed te komen,haha! Echt wennen hoor, misschien dat we de klossen nog een paar centimeters afzagen ( zijn zelfgemaakte)
    Bedankt voor jullie antwoorden!

7. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    hier zal het op ongerveer 95 cm hoog komen heb ze er nog niet onder .. Vin dit wel heel erg hoog moet ik zeggen ben zelf maar 1.60 :p

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier moet het ook minimaal 70 cm zijn en dat is ons Comfort ledikant ook (is in hoogte verstelbaar). Mocht het nog te laag zijn, dan kan ik er nog evt een extra matras op doen.

Ik doe er geen klossen onder, anders ben ik bang voor ongelukken met mijn slechts 1.55 m. Moet 's nachts nogal vaak plassen namelijk.

9. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    Had het toevallig al gemeten, 75cm. Prima te doen, maar ik ben dan ook 1.80m. Wel leuk, heb nog nooit een hoogslaper gehad. :D
    En meteen maar es een hele berg stof onder het bed weggezogen....

10. Delight

Delight Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Bij ons moet het 80 cm zijn..
    MAAR! Dat lukt echt niet.

Wij hebben een slaapbank, met een los uitschuifstuk..
    Niet ideaal, maar het is even niet anders.
    Mijn vriend heeft daar 2x 1 persoonsmatrassen opgelegd en nu is het bij bijna 70 cm hoog..

Heb de kraamzorg gebeld en die zeiden dat als ze zagen dat we ons best hadden gedaan, dat het goed is!!

Dus dat van jou zal prima zijn.

11. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    1,643
    0
    0
    Hier moest het ook minimaal 70 cm zijn maar de intake kraamzorg zei 60-65 en dan doen ze nergens moeilijk over. Dus met eigengemaakte klossen is mijn bed nu 65cm, ik had nl geen zin om een keukentrapje naast mijn bed te hebben.

12. M02

M02 Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    1,372
    0
    36
    Super, echt bedankt voor alle antwoorden, mannetje mag sowieso nog een aantal centimetertjes van de klossen zagen, joepie!

Share This Page