Ik geef nu ruim 3 weken volledige borstvoeding en alles gaat prima. Maar sinds een week ongeveer heeft onze zoon ontzettend last van krampen en heeft moeite met zijn ontlasting (loopt soms knalrood aan). Ik herken dit bij onze dochter totaal niet (heeft 10 maanden volledige borstvoeding gehad). Heeft iemand tips wat ik tegen zijn krampjes/ontlasting kan doen? Vind het zo zielig voor ons mannetje. Hij heeft dat meestal overdag een paar uurtjes, s'avonds en s'nachts slaapt hij prima. Ik heb borstvoeding genoeg, hij moet zelfs in het begin even snel drinken om het weg te krijgen (misschien is dat het probleem??). Kan iemand me misschien helpen?
Krampjes hebben helaas heel veel pasgeboren kindjes last van, tot een maand of 3 meestal! Wat je kunt proberen: Infacol Cinababy ABC Dophilius Orthiflor Start allemaal verkrijgbaar bij de apotheek en/of drogist. En goed laten boeren, masseren als hij krampjes heeft, rondlopen, nou ja de 'standaard' tips. Hier hielp helaas eigenlijk niets maar het gaat uiteindelijk over, gelukkig! Irem is er nu zo goed als vanaf.