Baby ineens onrustig aan de borst

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Nellie, 26 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nellie

Nellie Actief lid

3 jan 2007
    218
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

Sinds twee dagen is mijn zoontje erg onrustig aan de borst.
    Voorheen dronk hij rustig en goed door aan de borst. Liet een boertje en ging lekker slapen. Nu wilt hij constant aan de borst, is heel onrustig. Laat telkens los en wordt dan boos en gaat dan steeds weer zoeken en vindt de tepel dan en drinkt dan te gulzig en verslikt zich. Hij valt nu ook in slaap tijdens het voeden en als je hem dan in zijn bed legt wordt hij wakker en gaat dan huilen. Is er iets mis met mijn productie of heb ik nu te maken met een sprongetje?

Met vriendelijke groet,
    Nellie

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Hoi,
    klinkt als regelen. Hoe oud is je zoontje? Meestal zie je regeldagen zo rond de 2-3 weken. Wanneer je kindje in slaap valt aan de borst, houdt het dan bij de les tijdens het drinken. Praat, stimuleer en wissel evt. van kant wanneer je kindje niet doordrinkt. Ook kun je wat compressie geven wanneer je kindje stilvalt, soms zie je dan dat ze weer door gaan drinken. Je houdt de compressie dan vast tot je kindje stopt met zuigen. Dan laat je los en wacht je af wat er gebeurt.
    Veel succes!

Deel Deze Pagina