borstvoeding neemt een beetje het loopje met me..

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Kattekit, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Ik heb echt een luxeprobleem op dit moment

Ik ben afgelopen zondag begonnen met werken en heb dus nu bijna een werkweek erop zitten (zit nu in de nacht).

Ik geef nog (voor zover ik kan) fulltime borstvoeding, daarnaast krijgt ze afgekolfde flesjes

Nu waarschuwde iedereen mij voor het teruglopen van de borstvoeding en daarbij had ik gehoord over de 4 maanden dip, dus ik heb ervoor gezorgt dat ik de kleine regelmatig heb aangelegd en ik ben gewoon (zoals ik eerder ook al deed) 1 x per dag blijven kolven voor mijn voorraadje...Daarbij heeft ze een paar dagen wat geregeld (wat mij ook heel logisch leek)

Nu heb ik dus net 400 cc in 1 keer gekolfd :$ ik weet dat sommigen hier alleen maar van kunnen dromen, maar ik loop dus bijna de hele dag met gestuwde borsten rond.
    De kleine is wat verkouden dus drinkt minder enthousiast, maar houdt het met gemak zeker 3 a 4 uur vol op een voeding. Hieruit maak ik op dat ze niet zo veel minder drinkt dat ik nou gelijk stuwing zou moeten krijgen.

Nu wil ik graag van die stuwing af, maar ben bang dat als ik minder fanatiek kolf of aanleg ik alsnog een dip krijg? Ik ben ten slotte pas 1 week aan het werk en moet de komende 2 dagen terugschakelen van mijn nachtdienst

Is die angst reeel of valt het allemaal wel mee en had ik, als ik een dip zou krijgen, deze nu toch echt moeten hebben?

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou het mezelf vooral makkelijk maken en als ik me gestuwd voelde kind aan leggen of even kolven. Kan heel goed zijn dat je kind inderdaad gewoon even heel weinig drinkt, en rondlopen met stuwing voelt ook niet lekker.

Deel Deze Pagina