Serieus, ik heb nog nog nooit zoveel gekolfd, en Zeker niet direct na een voeding. De melk blijft maar toeschieten. Heb nu geloof ik al 60 cc uit 1 borst en normaal maar 10 of 20. Ik haal het er allemaal maar af. Ze is momenteel verkouden dus ze drinkt wat onrustiger en korter. Dus dit lijkt mij wel goed voor de productie. Alleen jammer dat ze nog niet uit een fles wil/kan drinken....
Wat goed En zeker goed om je productie in stand te houden! Ik kolf vaak ook even na als mijn zoontje om wat voor reden dan ook (verkoudheid/prikjes) minder drinkt... En gewoon invriezen, die melk. Uit een flesje drinken komt vanzelf.
Hey eefje. Dank je voor je reactie. Ja ik hoop maar dat het lukt. Ben nu een week met haar aan het oefenen. Ze wil zelfs niet uit de calma drinken. Maar wie weet heb je gelijk en komt het. De melk bewaar ik wel idd. Probeer vanmiddag nog met haar te oefenen en de rest bewaar ik maar....
Bilou ik gebruik de calma speen van medela. Op een medelaflesje. De drinktechniek is dus praktisch hetzelfde als aan de borst en ik denk wel dat ze het snapt, maar ze speelt meer met de speen dan dat ze echt drinkt. Ze wil gewoon liever een echte borst denk ik. Hiervoor gebruikte ik een difrax fles met dito speen, maar dat ging dr veel te rap. Ik vind dat calmasysteem wel een goede doordachte methode dus ik wil dat eerst even doorzetten vooraleer ik met wat anders begin weer. Het moet haar toch een keer lukken? Dr Brown is toch tegen darmkrampjes? Daar heeft ze niet zoveel last van
Dat kolven komt waarschijnlijk doordat je nog een tsr had, de melk blijft dan stromen. Krijg je die wel als je gewoon tussendoor kolft? Hier drinkt hij ook niet uit de calma, snapt er niets van en heb daar wel meer negatieve dingen over gehoord. Zou eens de breastflow of een gewone fles proberen (hier is de difrax s-fles een succes).
Het was niet alleen maar de tsr. Tussentijds was het gestopt en was het melkuitzuigen zeg maar. En tussendoor kreeg ik weer tsr waardoor het weer melk uitzuigen werd. Was echt verbaasd dat er nog zoveel uitkwam terwijl ze wel goed had gedronken. Vandaar Hmm nou ja, Misschien toch weer de difrax proberen...?
Zelfs mijn mannetje begint het door te krijgen... Hij drinkt nog niet echt veel uit de fles, maar het begin is er De calma was hier geen succes, de difrax ook niet. De Tommy Tippee werkt het beste, de speen lijkt qua vorm nog het meeste op een echte borst/tepel.
prbeer je kindje bijv in de box te leggen en dan het flesje aan te bieden, of gewoon door papa late geven...
Calma heb ik niet geprobeerd maar de Breastflow wel en dat was één doffe ellende. Tommee tippee werkt perfect! Die had ik bij mijn oudste meteen gebruikt en dat ging meteen super maar nu wilde ik de Breastflow proberen. Niet meer doen .
QUOTE=miis;13680410]prbeer je kindje bijv in de box te leggen en dan het flesje aan te bieden, of gewoon door papa late geven...[/QUOTE] Ja ze krijgt alleen maar de fles van papa, maar dat werkt ook nog niet heel erg. Ze drinkt alleen wat uit de speen sijpelt volgens mij. Ben nu maar weer de difrax gaan gebruiken