bruinige/afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jacky, 27 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    hoi allemaal
    maak me een beetje zorgen heb last van bruinige afscheiding,het ruikt zeker niet fris,heb het al eerder gehad maar was het weer weg,nu vandaag weer,word er een beetje onzeker van wie kan me gerust stellen.
    groetjes jacky
     
  2. Sylvie

    Sylvie Fanatiek lid

    20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Ik zou het niet weten wat het kan zijn hoor Jacky maar denk dat je best gewoon even contact opneemt met je arts dan kan hij je geruststellen.

    groetjes
     
  3. Niet meer actief

    idd ik zou ook even contact opnemen met je arts. Als hij-zij het niet vertrouwt kunnen ze even kijken bij je
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het komt vaker voor dat je nog wat oud bloed verliest. Zolang het geen helder rood bloed is en je geen krampen hebt hoef je je geen zorgen te maken.
     
  5. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    nee geen helder bloed en ook geen krampen,kan morge natuurlijk ff bellen weet ik misschien wat meer bedankt voor het reageren.
    groetjes jacky
     
  6. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik zou ook gewoon bellen hor als je je zorgen maakt, daar zijn ze voor. Succes, liefs Jenny
     
  7. Niet meer actief

    Meid heb je al gebeld of gaat het weer beter?
     
  8. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    nee het is nu weer over ,snap er niks van,zou het ook niet kunnen dat als je urine sterker ruikt je eerder wat donkere afscheiding hebt,voel me ook verder goed,ik weet ook niet of ik te snel bel ik wacht maar weer ff af thnx voor het reageren
    groetjes jacky
     

Deel Deze Pagina