Bambix Muesli 12+

Discussie in 'Voeding' gestart door HappyRabbits, 10 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik zag dit ineens in de winkel staan: Muesli. Wel gewoon maken met melk, net als pap. Onze kleine man krijg elke ochtend 180/210 ml bambix 12+ met volle melk. Maar zou dit wat zijn ter afwisseling? Iemand ervaringen met deze muesli? Lijkt me zelf best lekker, er zit ook gedroogd fruit in :D.

2. Mini en Maxi

Mini en Maxi Actief lid

22 dec 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, wordt hier ook gegeten. Ik mix het door de pap, dus beetje pap beetje muesli. Ik gebruik halfvolle melk.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Kan je op die leeftijd niet beter gewone muesli geven dan?

4. Mini en Maxi

Mini en Maxi Actief lid

22 dec 2014
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muesli weet ik eigenlijk niet, maar Brinta zou een goede opvolger zijn voor deze pap. Maar in Brinta zit relatief veel meer zout dan in Bambix. Vandaar dat ik het nog hou op de Bambix varianten. Maar muesli zal ik eens checken.

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Mmm, over een opvolger heb ik eigenlijk nog nooit nagedacht. Ik heb zelf bambix gegeten tot mijn 16e en mijn moeder eet het nog :D. Brinta vond ik niet lekker. Kleine man is een slechte melkdrinker, dus pap is hier wel een goed alternatief. Ik ga het eens proberen te mengen.
    Dacht ook aan havermout, maar dat lijkt me toch weer wat "schraler" dan bambix. Er zit veel in aan voedingsstoffen wat ik wel een prettig idee vind.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Mijn 6 jarige is er dol op...die krijgt ook geen brinta vanwege het zout. Ze maakt er geen pap van, want dat kan met die muesli..maar strooit het in de koude melk

Deel Deze Pagina