ooronsteking iemand middeltje drvoor?

Discussion in 'Gezondheid' started by joyce26, Mar 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo allemaal,
    sinds een dag of 2 zit me oor helemaal dicht klopt en jeukt van binnen en doet vooral erg veel pijn vanmorgen de ha gebeld of ik langskon komen maar hij is op cursus en vervanger was er niet nu kan ik pas maandag terecht heb al geprobeerd met babyolie in me oor maar ook dat helpt niet weet iemand iets dat de pijn kan verzachten? en waardoor me oor misschien open gaat?
    bedankt

2. chantal25

chantal25 Actief lid

Oct 8, 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    Ik weet niet of jullie ook een huisartsenpost hebben?
    Dan zou ik daar maar even heen bellen.

Ik had drie jaar geleden mijn oor dicht zitten, en de dokter zei ook kom na het weekend maar, neem maar wat zoutoplossing.
    Maar ik ben toen doof geworden aan mijn oor omdat mijn dokter te traag was met handelen.
    Mijn oor is nu permanent beschadigd en ik hoor er niets meer mee, dus ga alsjeblieft naar een dokter.

3. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    chantal dank je wel voor je reaktie dr huisartsen post is alleen s avonds en in het weekend open dus denk dat ik vanavond maar eens ga bellen en vragen of ik daar langs mag komen dank je wel groetjes

4. sarah

sarah Actief lid

Jan 10, 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    Het schijnt dat je een ui moet snijden in een platte schijf en dan tegen je oor doen, bv met een klever of zo en dat een hele tijd erop laten. Dat zou moeten helpen, heb het zelf nog niet uitgestest.
    grtz Sarah

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Je kan wat slaolie in je oor doen en dan een kwartiertje een watje erop... als er wat in zit kan dat losweken en loskomen.... Maar als je echt een oorontsteking hebt moet je toch even naar de huisarts.... Hoop dat je al geweest bent....

6. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    hoi brigitte dank je wel voor je reaktie maar ik heb het al met babyolie geprobeerd en dat werkte ook niet had de ha gisteren gebeld maar kan maandag pas langskomen daarna nog een keer de huisartsenpost gebeld maar die zeiden dat het alleen voor spoed is en dat is een oorontsteking kennenlijk niet ik kijk het nog even aan en anders dan ga ik er toch gewoon langs.
    groetjes

7. Niet meer actief

Hoi Joyce,

Babyolie is niet goed. ALs je olie gebruikt moet je salolie gebruiken even een beetje warm maken en dan 2 tot 3 druppeltjes er in doen.

Wat je ook kan doen is een hete kruik maken en daar je oor tegen aan leggen. Dit kan heel zeer doen, maar werkt goed tegen een oorontsteking. Alshet warm genoeg is knapt het en komt er troep uit je oor.

Wat je vooral niet moet doen is er in poeren en water in gooien.

Veel sterkte en beterschap!

Liefs Nathasja

8. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    heel erg bedankt ik ga het zo proberen met de warme kruik en hoop dat dat helpt word gek zo hihi
    groetjes

Share This Page