Wie weet er waar ik een beetje betaalbare positiekleding kan vinden? Heb maat 48/50, maar heb nogal moeite met het vinden van positiekleding die niet meteen reteduur is...! Bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik dit probleem niet (terwijl ik nog steeds dezelfde maat heb). Deze zwangerschap zat niet meer in de planning, dus al mijn oude positiekleding ligt al lang in de kledingbak!
Misschien bij bonprix? Kwaliteit vind ik zelf niet super maar ja, zolang gebruik je het niet. Heb zelf ook veel besteld op kleertjes.nl vooral veel aanbiedingen dus dan viel de prijs ook mee. Weet alleen niet zo of die grotere maten hebben... Oh ja en Miss Etam!
Ik was 40 (!!!!) kilo aangekomen in m'n zwangerschap. Op het eind woog ik zelfs 100 kg Ik had gewoon de stretch jurkjes van H&M aan met de zwangerschapsleggings van H&M. Positiekleding vind ik altijd een beetje commercieel gedoe en heel duur. Nu ik 30 kilo minder weeg, kan ik ze nog aan.
Dank jullie wel voor de antwoorden! Ik zal vanavond eens flink online gaan shoppen! Het gaat vooral om de broeken, die zitten gewoon echt niet lekker meer!
Miss Etam heb ik inderdaad ook een aantal dingen uitgehaald. Normaal droeg ik (voor de zwangerschap) maat 46/48 (Meestal 48 in broeken) maar nu moet ik echt richting 50/52. En voor die maat zijn het al snel soepjurken of vreselijk lelijk zittende broeken, alsof je een mannelijk geslachtsdeel tussen je benen hebt hangen... Bij een aantal sites hoef ik niet eens te kijken want daar gaat het tot maat 48, Miss Etam en Bon Prix (Al valt dat aanbod daar tegen) ben ik wel geslaagd.
Ik draag geen broeken. Voor de zwangerschap ook al niet. Ik voel me 100X minder vrouwelijk en een stuk dikker in een broek Ik koop bij: C&A Miss Etam V&D BonPrix M&S Ik heb geen positiemode gekocht, ik heb gewoon mijn bestaande kleding kunnen doordragen tot nu. Ik ben nu 39w en ik ben in totaal 10kg aangekomen.
Is er voor betaalbare mode (groter dan 48) dan echt alleen maar BonPrix? Ik dacht dat Miss Etam maar tot 48 ging... Zit nu in 48/50 meer richting 50, en ben benieuwd waar het nog heen gaat tijdens zwangerschap. Niet een heel groot budget, en nog niet veel webwinkels gezien waar ze echt grote maten hebben ipv dat ene maatje meer dan normaal....
C&A in duitsland heeft sowieso grote maten positie kleding, misschien ook wel hier online. Je kunt ook bij de wehkamp kijken.
Hier kunnen slagen bij c&a en miss etam. Ik heb zelf nu maat 46 maar ze gingen nog wel verder door in maten. Welke precies weet ik niet. Misschien een idee om daar eens online te kijken.
C&A en Miss Etam hebben ook een plus collectie. En ik zou juist niet bij de positiemode, maar bij de gewone plus collectie kijken.
Hier hetzelfde probleem (maat 50-52). Ik heb positie joggingbroeken en 1 jeans bij bonprix gekocht. De joggingbroeken zitten heerlijk, maar de jeans had iets lager op de buik mogen eindigen. Maar al met al voor mij tot nu toe de enige winkel waar ik enigzins geslaagd ben. Ik heb ook de buikbanden van bonprix, daardoor kan ik (nog) wel mijn gewone shirts dragen. Ik ga ook nog even bij de genoemde winkels kijken
https://www.growingposition.com/zwangerschapsmode-vanaf-mt-46 Kiabi.nl Outlet Positiekleding broeken l Outlet Procent l positiebroeken mt 48 even googlen en je komt een hoop tegen Soms ook via marktplaats?
tuurlijk kom je dan veel tegen als je google maar ja ik vertrouw de meeste sites niet dus dat heeft dan helemaal geen nut.
Miss Etam heeft op de website wel grotere maten t/m 3XL. Net iets besteld, dus ben benieuwd. Prijzen zijn ook leuk.