Hallo dames, Kunnen jullie mij advies geven? Voor de tweede nacht op rij heb ik snachts mega buikpijn. Het zit links onderin, bijna in mn lies. De pijn is een beetje aanvalsgewijs. Zit al paracetamol in het en die zou bijna moeten werken.. Gisteren de hele dag gevoelig geweest en nav daarvan de gyn gebeld. Moest meteen langskomen op de verloskamers en daar hebben ze mn urine getest en lichamelijk onderzoek gedaan. Met de kleine was alles goed en ze hadden geen idee wat het was. Konden mijn darmen zijn (bekend met verstopping ) of bandenpijn... Moet ik nu weer bellen? Of aankijken? En morgen op een schappelijk tijdstip bellen? Ik heb een gastric bypass gehad dus zou goed te maken kunnen hebben met mn darmen. Liefs
Helpt warmte? Een kruik misschien? Klinkt mij wel een beetje bekend in de oren. Bij mij waren het denk ik mijn banden. Toch zou ik bellen hoor. Better safe than sorry.
Ik heb niet meer gebeld, ga direct bellen als ze open zijn. Dan ga ik weer ff in overleg.. Of ik snachts moet bellen of niet.. En of ik weer op controle moet of dat dit zo door mag gaan... Kan bandenpijn ineens snachts in bed ontstaan en super veel zeer doen dan? Kruik hielp in ieder geval niet, de paracetamol wel..
Kan t niet het uiteinde van je dikke darm te zijn? Daar heb ik een tijd geleden echt héél veel last van gehad. Komt in aanvallen en mijn God dat doet PIJN!! Bij mij voelde het alsof er een ballon veel te strak werd opgeblazen. Maargoed, zelfdiagnose heb je ook niet zo veel aan. Naar de dokter zou ik zeggen, nu je zwanger bent. Beterschap!
Ja dat kan, het kan er ineens in schieten of na een willekeurige beweging ineens heel erg zeer doen en het duurt soms lang voor het wegebt maar wel bellen voor de zekerheid hoor!
Nu afgesproken dat ik bel op het moment dat het plaatsvind, en dan naar het ziekenhuis ga. Wilde ze vannacht niet storen, denk die hebben wel wat beters te doen... Haha, vonden zij dus van niet! Het uiteinde van de dikke darm lijkt het inderdaad te zijn, tenminste dat is mijn idee... Het vreemde is dat het nu dus al twee nachten op rij om kwart voor twee is?! En dan de rest van de nacht en de dag zeurt..
Kan het een soort van koliekaanval zijn? Of dat je darmen in de knoop liggen? Ik heb voor mijn zwangerschap het laatste gehad, mijn god, wat een pijn! Lag op de grond te kermen als een baby met darmkrampjes😥. 2 avonden achtereen die pijn gehad, daarna helemaal over! Sterkte iig!