Hoi dames. Ik ben vandaag precies 18 weken zwanger maar ik heb nog niks geen bewegingen gevoeld. dit is mijn tweede kindje. Moet ik mij zorgen maken of...? Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Hoe het bij een tweede kind is weet ik nog niet maar mijn eerste voelde ik bij 20/21 weken doordat de placenta voor lag. Als alles goed is met de kleine zou ik gewoon nog 2 a 3 weken wachten waarschijnlijk kan het ieder moment komen.
denk niet dat het vreemd is.. vooral als je placenta aan de voorkant zit is het wat lastiger te voelen. en er staat toch eigenlijk ook geen standaard week voor dat je je kindje moet voelen? snap best dat je daar ongeduldig van kan worden hoor!
Ik voelde mijn eerste kindje ook pas met 22 weken... Als de placenta voor ligt voel je je kindje gewoon veel later.
Ik met 19 weken. Placenta lag voor. Bijzonder is wel dat we hem vanaf 19+6 zelfs met hand op mijn buik konden voelen. Dus komt vanzelf!
Ik ben ook 18 weken. Ook hier nog geen echte tekenen en zit er ook echt op te wachten. Haha. Zo spannend allemaal he! Maar hoor er genoeg die het pas na 20 weken echt voelen, dus ik maak me er niet druk om. Ben gewoon ongeduldig
Ik voelde ook niks, en op het moment van wel schrok ik mij ongeluk , was ineens heel duidelijk . Was overigens na 20 weken echo.
Ik heb tot 21 weken ook niks gevoeld ; placenta aan de voorkant Op de echo's zag ik haar volop bewegen maar voelde niks Heb toen zo een babysound via marktplaats gekocht die stelde me Echt gerust en vanaf week 22 begon ik haar steeds duidelijker te voelen
Nee hoor, heel normaal! Ook bij een tweede kindje! Ze zeggen niet voor niets dat je pas vanaf 28 weken het kindje MOET voelen. M'n eerste voelde ik pas met 21/22 weken voor het eerst. Dit keer heb ik met 16/17 weken 1x gevoeld, maar daarna pas weer met 20 weken.
Bij de eerste placenta voor met 16,5 week en de 2de nu 2 keer gevoeld terwijl er geen placenta voor ligt. Maar deze ligt met voetjes naar beneden... denk ook dat het ligt aan hoe je kindje ligt
Komt vanzelf! Ik voelde mijn eerste kindje pas met 25/26 weken ivm voorliggende placenta... en ook daarna waren de bewegingen minimaal... Nu 25 weken zwanger van de 2de en vanaf 20 weken begon ik wat te voelen, nu zijn de bewegingen echt een stuk meer aanwezig dan bij de eerste! Dus nog even geduld...
Ondanks placenta aan de voorkant voelde ik de kleine al bij 18 weken. Toen ik dat tegen anderen vertelde, waren ze zeer verbaasd. Het is blijkbaar normaal dat je de kleine wat later voelt. Wie weet ligt ie wat meer naar achteren of gaan de schopjes richting je rug, dat voel je ook niet.