Dag iedereen! Mijn meisje is de laatste tijd 's ochtends heel erg onrustig. Haar lijfje wormt alle kanten op en ze laat harde scheten. Ze krijgt cinababy tegen de krampjes. Overigens slaapt ze in het begin gewoon door, tot het te lang duurt, maar ze is nog wel ontzettend moe als ze te wakker is. Even een speentje erin en binnen 5 seconden slaapt ze, tot haar buik weer opspeelt. 's Avonds gaat ze rond 22:00 slapen en dan slaapt ze ongeveer 5 uur. De voeding daarna is een 3 uur later en na die voeding wil ze bijna elk uur wel drinken. Het drinken geeft haar rust, maar ik vermoed dat het de krampjes ook versterkt. De rest van de dag komt ze trouwens om de 2,5/3 uur en heeft ze eigenlijk geen last van krampjes. Ik vind het zo sneu voor haar, vooral omdat ze nog zo ontzettend moe is en ze niet verder kan slapen (en ik ook niet ). Moet ik stoppen met de 'extra' voedingen en voor 's ochtends gewoon proberen 3 uur aan te houden? Zijn er andere opties? Ze ligt overigens bij mij (en mijn man) in bed en ruikt mij en neemt meestal geen genoegen met een speentje. Het wiegje staat naast het bed, dus ik zou kunnen proberen haar daarin te laten slapen.
Herkenbaar iedere 2e nachtvoeding om een uur of 5 is vreselijk onrustig ! En daarna komt ze direct weer elke 2 uur.. Ze wil dan ook steeds de speen ivm krampjes.. Ze ligt wel in haar wiegje, maar accepteert het speentje eigenlijk altijd wel, volgens mij heeft ze door dat ze aan de borst alleen maar meer kramp krijgt.. Alhoewel ze dat niet kan snappen denk ik hihi Hier ook cinababy , heb wel t idee dat t wat doet, ik gaf t alleen overdag maar ga het nu proberen na de eerste nachtvoeding ook te geven. Zeker met deze hitte spuit mijn melk nog harder dan het al deed dus wordt ze nog onrustiger..
Wat heeft ze een mooie naam! Hier spuit het er nu ook uit, wat erg grappig is als ze weer eens loslaat om naar mij te grijnzen en ze dan dus onder zit (soms ben ik een sadist, I know )... Ik krijg het idee dat wanneer ze aan de flesjes moet als ik weer naar school ga, dat ze dan meer moeite gaat hebben met drinken Vanmorgen heb ik vaker haar speen gegeven en dat werkte wel. Ze geeft toch wel duidelijk aan wanneer ze echt wil eten kwam ik achter. Kon zelf iets minder slapen omdat ik mij zorgen maakte, maar ging dus allemaal goed!
Dankjewel Hahahaha ja kan niet wachten tot ze gaat lachen, zoontje zegt nu oh oh oh als die t ziet spuiten Fijn dat dat hielp , hier laat ze de speen heel gauw weer los als ze doorheeft dat er niks uitkomt, zie het ook aan de zuigtechniek..
Wat herkenbaar. Hier gaat dat dus al zeker een maand precies zo. Ben sinds een week ook weer aan de cinababy verlicht wel iets. Maar onrust tegen de ochtend, krampen en scheetjes blijven aanhouden. Speentje stel ik het heel even mee uit, maar vaak wordt hij gwn wakker en begint de dag dus tussen vijf en zes. En idd dat rottige toeschietreflex werkt waardoor hij nog net niet in de voeding stikt werkt ook niet mee...