Ik kolf momenteel maar voedde ook gewoon overal (desnoods op de stoeprand of in een bushokje hahaahaha). Voor mensen die iets minder makkelijk zijn: die pashminasjaals (heeeeel brede, dunne sjaals) kun je echt heel goed om je heen draperen zonder dat het afzakt of benauwd wordt voor je kindje.
Ik heb bijna overal gewoon gevoed. Wel een rustig plekje opzoeken, want meneer raakte nogal snel afgeleid. Zijn babydekentje (gebreid, nogal losjes dus niet heel warm of zo) hielp ook nog eens voor de nodige discretie en om hem een beetje gefocust te houden. Hydrofiel, lakentje of andere doek kunnen ook. Altijd handig om in de tas te stoppen! Ik vond voedingsshirts dus echt helemaal niks! Die openingen zaten voor mij gewoon op de verkeerde plek geloof ik, maar ik vond ze zooo ontzettend onpraktisch. Had toen ook cup F. Probeer dus ff uit in het pashokje, of je hem makkelijk kunt gebruiken, niet alleen op het past. Ik droeg meestal een stretch-achtig hemdje onder m'n bovenkleding. Bovenkleding omhoog, hemdje omlaag, bh openklappen en gaan met die banaan... uh melk. Hoogzomer deed ik dit met twee hemdjes over elkaar en verder niks. Gewoon een keer doen, je merkt vanzelf waar je je prettig bij voelt en waarbij niet.