Ik merk nu bij het geven van borstvoeding dat borstcompressen niet weg te slaan zijn. Ik heb ze van de kruidvat. Nu is mijn vraag of er ook uitwasbare borstcompressen te koop zijn, waar? en wat is de prijs hiervan?
Ik heb ze van Avent die kun je gewoon bij de Prenatal kopen. Kosten ongeveer 10 euro per6 stuks. Ik heb er denk ik 18, maar ik vind het gewoon heel fijn om echt niet zonder te zitten. Op internet heb je veel meer mogelijkheden. Op plekken waar je wasbare luiers kunt kopen kun je vaak ook wasbare zoogcompressen kopen. Prijzen zijn dan heel verschillend. Ik vind ze zelf heerlijk. Zou niet anders willen.
Ja, je hebt hele leuke en hippe.. Zoek maar eens op internet. Ik heb er nog geen ervaring mee. Maar wil deze keer ook graag uit wasbare proberen. Want ik had de vorige keer nogal wat nodig.. Hihi..
Deze week bij de kruidvat: alles van natusan 2e gratis. Ook zoogcompressen. Zijn niet uitwasbaar, maar wel heel goedkoop zo
Ik heb ze in het begin ook heeeeel veel gebruikt, maar uiteindelijk heb je ze niet meer nodig hoor....ten minste ik nu al een maand of 4 zeker niet meer. Heb zelf die van natusan gebruikt ( kreeg jeuk van die van de etos ) en heb ook nog de uitwasbare van avent gebruikt en lillypadz. Die van avent vond ik niet heel erg fijn, je zag ze teveel zitten vond ik. De lillypadz heb ik voornamelijk toen ik zwanger was gebruikt en snachts, omdat ik er niet goed tegen kon om met een bh/hemdje aan te slapen. Als je maar een klein beetje lekt vind ik de lilypadz echt een aanrader! Voor op de dag vond ik de gewone natusan compressen fijner, omdat ik erg veel lekte en t was ook wel fijn als mn tepels een beetje lucht kregen