stuwing..

Discussion in 'Borstvoeding' started by gien, Jun 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Hallo dames,

ik heb 3 dagen terug voor het laatst mijn dochter de avondvoeding gegeven...:')

aan de ene kant heel fijn want ik wil mijn lijf wel weer een keer terug en aan de andere kant mis ik het heel erg want het was zo fijn nog 1 momentje echt samen.. :) maar omdat ik gister ben geopereerd en dus toch niet mocht voeden dacht ik dit is het moment!

ik had al het idee dat ze niet veel meer dronk maar nu 3 dagen later heb ik ineens stuwing en hele volle borsten.. zit me echt een beetje in de weg... wat kan ik nu het beste doen, gaat het vanzelf weg of zou ik het eruit moeten kolven.. ik wil dus niet de productie weer vermeerderen..

alvast bedankt!

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Zeker goed leegkolven! Anders heb je nog kans op een ontsteking. Als je het een keer goed leegkolft en verder niet meer aanlegt denk ik niet dat je je productie opkrikt. Maar dat je er 'vanaf' moet is wel duidelijk.

Mooie bv-periode trouwens! Mijn dochter is nu 14 maanden maar ik kan er nog geen afscheid van nemen, en zij ook niet (drinkt nog zo'n 5 keer).

3. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    dankje wel voor je reactie!

dan zal ik dat straks maar even gaan doen! heb ook geen zin in een ontsteking! bij mijn andere dochter ging dat veel vloeiender maar toen bleek ik ook al zwanger te zijn van dejongste vandaar denk ik ;)

dankje wel! ik heb al heel wat traantjes gelaten hoor... ik heb er vrede mee dat die periode is afgesloten nu, maar toch is het wel jammer... maar goed ze is bijna 18 maanden... mooie leeftijd om te stoppen.. fijn dat jullie er ook zo van genieten... tis een van de mooiste dingen die er zijn!

4. Lady7

Lady7 Niet meer actief

En verder; saliethee drinken! dat verminderd de stuwing/productie

Share This Page