cyclus na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MM1988, 29 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM1988

MM1988 Lid

19 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenavond,
    op de 11 weken echo zag de verloskundige dat het geen goede zwangerschap was. De groei was gestopt bij 9 weken. Ik heb toen voor misoprostol tabletten gekozen en het vruchtje is er 4 weken geleden uitgekomen op 2 mei. Op 7 mei een echo gehad toen zagen ze ook dat de zwangerschap eruit was maar het slijmvlies was nog verdikt(als ik het goed zeg).
    Op 21 mei nog een echo gehad en toen dachten ze in het ziekenhuis dat ik midden in een nieuwe cyclus zat en net een eisprong had gehad. Ze zag vocht bij de eierstokken en mijn baarmoeder zag eruit als midden in een cyclus. Voor de zekerheid bloed geprikt en daaruit bleek dat ik nog een hcg had van 27. Dus nog geen nieuwe cyclus. Wat kan dat vocht dan zijn geweest bij de eierstokken? En als mijn hcg 8 dagen geleden nog 27 was kan ik er dan vanuit gaan dat het nu op 0 staat?
    Mijn baarmoederslijmvlies was dus nog wat verdikt maar dit zou geen kwaad kunnen?
    Ik ben deze week weer begonnen met ovulatietesten wat ik heb nu echt geen flauw idee hoe ik zit in een cyclus. Wat denkt u ervan?
    Groetjes M.

2. MM1988

MM1988 Lid

19 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat ik nog vergat erbij te zetten.
    Ik heb sinds de miskraam regelmatig ineens steken in mijn liezen. Zowel links als rechts.
    In het ziekenhuis dachten ze toen aan mijn eisprong(dit vertelde ik voor de echo en bloedprikken), maar dat kan het achteraf dus niet geweest zijn...
    Enig idee waar die steken vandaan kunnen komen?

3. MM1988

MM1988 Lid

19 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen reactie?

4. MM1988

MM1988 Lid

19 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inmiddels bijna 3 weken geleden een bericht geplaatst en nog geen reactie ontvangen.
    Vreemd want ik zie dat later geplaatste berichten wel beantwoord worden?

5. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

Sorry dat je vraag niet beantwoord is. Waarschijnlijk hebben wij die over het hoofd gezien. Heb je inmiddels al een eisprong of menstruatie gehad? Ik ben benieuwd.

Groetjes Monique

6. MM1988

MM1988 Lid

19 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inmiddels op 12 juni een menstruatie gehad, 5 dagen, met behoorlijk wat bloedverlies.
    En sinds afgelopen vrijdag 26 juni weer opnieuw ongesteld en deze houd nu nog steeds aan...
    Dus maar een cyclus van 15 dagen?!

7. MM1988

MM1988 Lid

19 jan 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 10 sinds de menstruatie die begon op 26 juni. Alleen dit is voornamelijk oud bloed/bruinverlies en minimaal. Dit is dus al 10 dagen aan de gang! Moet ik dit nu als nieuwe cyclus zien?

Deel Deze Pagina