Hoi dames! Graag wil ik even mijn ei kwijt en hoop stiekem dat iemand het herkent. An sich heb ik weinig te klagen met betrekking tot bv, geen kloofjes gehad, geen ontstekingen, de kleine heeft vanaf het eerste moment goed gedronken. Maar jeetje wat begint het zwaar te worden! Ik merk dat ik heel goed op mijn eten moet letten om niet af te vallen en het energieverbruik van bv te compenseren en aan het einde van de dag ben ik helemaal op. De kleine slaapt gelukkig goed door s nachts en eet ook de hapjes die hij nu regelmatig krijgt keurig op. Het afbouwen is dus heel langzaam aan aan het beginnen! Ik ben van plan om in ieder geval de laatste voeding gewoon bv aan te blijven bieden zolang hij er behoefte aan heeft maar, hoe fijn het ook is, begin ik er een beetje tegenop te zien. Zou zo graag wat energie overhouden om even op mezelf te zitten en wakker te blijven als hij slaapt, mijn seksleven weer nieuw leven in te blazen (niet van levensbelang maar het ging prima en mis het nu wel haha), en niet zo met eten bezig te moeten zijn! Iemand wat wijze woorden of een gouden tip om het makkelijker te maken? Want opgeven wil ik nog niet aan beginnen.
haha ja ik herken veel van wat je schrijft. Een van de meiden ligt nog steeds bij ons op de kamer, word ook nog vaak wakker. Minstens een nachtvoeding. Vroeg op, werken, laat naar bed want er is er een ziek of wat anders. Kilo's er af hoeveel je ook eet... En weet je, het maakt me nu niet meer uit. Het komt wel weer. Het afbouwen is begonnen, ze eten meer en drinken ook andere dingen. Nu na een jaar voed ik ze elk nog 2 soms 3 keer. Alles draait hier zo ongeveer om de kids Met veel liefde gelukkig. Het enige wat ik dus zeg: Het komt wel weer. En als ik het beu ben dan kan ik altijd stoppen. Maar toch geniet ik er van hihi
Ik geef nog steeds borstvoeding aan de jongste. Ik vond het in het begin ook wel zwaar, moest veel extra eten om niet veel af te vallen. Kan bijv ook in de bv periode niet gaan sporten, dat red ik niet. In het begin gaf ik ong 10 voedingen op een dag, nu nog 3. En naarmate er voedingen af gingen, werd mijn energie beter. Ik hoef nu ook niet extra meer te eten en ook stijg ik in gewicht. Daarnaast is mijn cyclus sinds 2 maanden weer vol op gang. Dat zorgt ook weer voor meer zin in se.x. Het wordt dus echt beter naarmate je verder bent. Ik vind het nu geen aanslag meer op mijn lijf, maar juist fijn om te doen. Even intiem samen met mijn heerlijke mannetje, die me de rest van de dag al kruipend niet echt meer nodig heeft