Hoi, ik ben nu 27 weken zwanger maar produceer al vanaf 4/5 maand colostrum...(gelige vloeistof als ik in mn tepels knijp) Ik las dat dit normaal pas een paar weken voor de bevalling is... hebben/hadden jullie hier ook al vroeg last van of is dit iets om me ongerust over te maken? niet dat ik dit al deed maar was toch even benieuwd naar jullie meningen... is dit dan een voordeel? dat mn borstvoeding straks na de bevalling ook goed op gang komt of zal het hier niks mee te maken hebben...
Ik heb het ook. Volgens mij is het normaal. In mijn zwangerschapsdagboek stond iig dat het kon gebeuren. Volgens mij wil het niets zeggen over hoe het na de bevalling zal gaan, maar dat weet ik niet zeker.
had er al heel snel last van. Ik heb nu wel badstof zoogkompressen vind dat die papieren dingen zo schuren echt je tepels blijven nu een stuk minder schraal
@Fleur1 dat heb ik (nog) niet nodig want ze lekken niet vanzelf ofzo, alleen als ik erin knijp dus... schrok er eerst wel van haha maar is dus heel normaal...
Ik had het bij de eerste ook al gauw. Met een week of 20... na de geboorte 10 mnd gevoed dus eigenlijk gaat het hier in één moeite door De productie was voor ik zwanger werd langzaam terug gelopen maar sinds ik zwanger ben is het weer vollop aanwezig. Het was zelfs één van ze verschijnsellen waardoor ik vermoedde dat ik zwanger kon zijn. Het zegt niks over hoe het gaat na de bevalling. Ik zou wel zoogcompressen in huis halen als ik jou was. Het kan erger worden en dan kan je ze maar bij de hand hebben... die vlekken zijn niet echt charmant 8)
hebben jullie dat dan niet bij die katoene zoogcompressen dat ze door je t-shirt komen mbt tot zicht?
Ik gebruik meestal wegwerp... vind ik fijner. Moet je ff uitproberen welke hety beste bevallen. Ik ging voor die van de AH volgens mij maar dat weet ik ff niet meer... ik heb ook lilypads gehad maar dat vind ik echt ondingen... zonde van het geld