Hoi meiden , Heb jullie hulp nodig want ben echt een leek hier in. Onze meid drinkt overdag super aan de borst geen problemen . Maar aan snachts / sochtends dan zijn we zwaar aan t stoeien met het aanleggen , ze hapt niet goed en als ze eenmaal goed aan mn borst ligt laat ze los . Zo ben ik dan ongeveer een uur tot anderhalf uur bezig en dan geef ik het op. Der speentje neemt ze dan wel gelijk en dan slaapt ze verder tot de volgende ochtend . Dan sochtends Zijne Borsten zo gevuld dat ze het niet goed kan behappen en is het ook een heel gevecht , rond half 9 à half 10 drinkt ze voor het eerst goed. Gister heeft ze om 8 uur savonds voor t laatst gegeten en nu vanochtend pas weer .. Dat lijkt me veelste lang duren. Nu heeft ze net gewoon goed gedronken en slaapt ze , ik heb net me leegste borst leeg gekolft want ik wil nu dus vanavond / vannacht proberen het in een fles te geven misschien dat ze het dan wel pikt. En vanmiddag wil ik het dan 1x proberen om te kijken hoe ze erop reageerd. Ik kreeg net 30 ML uit mn leegste borst , moet ik nu ook de andere kolven? En is het handig om na elke voeding te kolven ? Eind december wil ik zowieso gaan afbouwen ivm met werk. En hoeveel drinkt een baby van een maand ongeveer ? En is het normaal dat een baby van 8 savonds tot half 10 sochtends niet drinkt ? Ik vind dat wel erg lang namelijk . Sorry voor al me vragen maar weet t echt ff niet meer.
Misschien is het handig om een lactatiekundige in te schakelen die eens mee kan kijken wat er mis gaat? Succes!!
Ik vind dat ze voor een baby van 3 weken wel erg lang slaapt. Misschien s avonds nog eens laten drinken? Als ze niet kan aanhappen omdat je teveel stuwing hebt ( wat ik begrijp uit je verhaal) Dan is het niet echt handig om je helemaal leeg te kolven en daarna nog te voeden, zo bouw je de productie steeds verder op. En als je niet kolft ( t is me niet helemaal duidelijk) hoe kan het dan dat ze later op de ochtend wel wil drinken terwijl je borsten dan juist voller zijn?!
En nog een vraagje Waarom wil je stoppen met voeden als je gaat werken? is het niet te combineren met je werk of zie je het zelf niet zitten?
@blaadje Ja daarom erg lang , ik heb vandaag voor de 1e x gekolft. Sochtends rond een uur of 8 lopen me borsten gewoon leeg zoveel , alles is dan zeik nat .. Ze heeft er dan moeite mee en laat t uit der mond lopen , als ik haar dan om 9 uur of half 10 aanleg dan gaat t goed geen idee waarom . Maarja ik zal wel even kijken hoe of wat anders maak ik haar savonds nog een keer extra wakker. Ik zie t niet zitten om op me werk te kolven enzo daarom wil ik t dan gaan afbouwen .