Hallo! Heel erg fijn dat je je tijd neemt hiervoor Mijn dochter is ruim 2 maanden te vroeg geboren. Ze ligt nog in het ziekenhuis en ik ben dus al mijn melk af gaan kolven. Sinds vannacht/vanochtend vroeg doen mijn borsten zeer, vooral de linkerborst. Het is geen pijn zoals je voelt als je verkeerd het apparaat erop zet, want die pijn herken ik wel Het is geen tepel-pijn maar pijn alsof het melkkliertje eruit getrokken wordt bij iedere zuigbeweging van het apparaat. Ik voel het branden aan de buiten-zijkant van mijn borst - tot vlak onder de oksel. Het is een brandend gevoel wat na het kolven ook nog aanhoudt. Ik heb trouwens geen harde plekken in de borsten, dus stuwing kan het niet zijn. De borst die het meeste zeer doet geeft sinds vandaag ook minder productie, wel zón 20 milliliter per sessie minder... Heb je enig idee wat het zou kunnen zijn? Is het iets herkenbaars? Alvast bedankt voor je tijd.
Hallo, Excusses voor het late reageren. Door een aaneenschakeling van een aantal nare prive omstandigheden ben ik niet aan het forum toegekomen. De weken vliegen voorbij en voor je het weet staan er vele onbeantwoorde vragen te wachten. HOe is het met je dochtertje nu? En met je borsten? Hoe is dat afgelopen? Het konden een paar dingen zijn. Een verstopt melkkanaaltje/beginnende borstontsteking is de meest voor de hand liggende denk ik. Ik zal er niet verder op in gaan omdat het al weer even geleden is. Mocht je nog vragne hebben dan lees ik ze wel. Vanaf nu probeer ik het forum weer bij te houden. Succes Ilse