Wtf is dit nou weer voor vage hype? Mijn hele Facebook staat er vol mee. Mensen die anderen nomineren tijdens een "grappig" filmpje, een fles bier oid drinken en de volgende mensen nomineren. Iedereen zegt: .... Bedankt voor de nominatie. Bij deze nomineer ik ... ... En ... Succes je hebt 24 uren de tijd. Uhhh oke ik zal wel onder een steen gelegen hebben maar deze is me echt even ontgaan. En wat als je later bent dan die 24 uur of gewoon helemaal niet mee wilt doen? Ik snap er echt niks van... Erg leuk Facebook maar die "hypes" vreselijk!! Sneue bedoeling..
Als je niet mee doet moet je een kratje bier geven aan degene die jou genomineerd heeft, Ik vind het ook belachelijk !!! Op mijn Facebook zijn nu zelfs ouders die hun kind met zon filmpje op fb zetten, de kinderen drinken dan in 1 teug een pakje wickey leeg en ze nomineren dan andere kinderen, de jongste was net 3 !! Nu vind ik een pakje wickey helemaal geen probleem en mijn dochter van 3,5 drinkt ook weleens in 1 teug een pakje leeg omdat ze zon dorst heeft maar vind het niets om hier de Kinderen ook in te betrekken, Ik ga iig niet mee doen, en ook geen kratje bier geven als ik niet mee doe haha
Wow seriously?? Echt waar gaat het heen in deze wereld... Dan ben je toch als ouders ook niet goed snik als je je kind hier aan mee laat doen. Oke het is maar een pakje wicky maar daar begint t mee. Mocht iemand mij nomineren dan kan ie zn kratje bier ook vergeten en no way dat ik zo'n filmpje zou maken. Echt te treurig voor woorden dit..
Ik vind hypes zo'n onzin. Net als die doorstuur berichtjes dat je binnen ... Tijd naar ... Vrienden moet sturen want anders ... Nou ik doe niet mee met al die onzin.
Dieptriest. Maar zeg er maar niks van als je man word genomineerd want dan krijg je als vrouw de shitload over je heen dat je man onder de plak zit blablabla Gelukkig wil die van mij zelf ook niet
Vind hem leuk. Mijn man heeft gisteren nog zijn neef gefilmpt . Glas bier opdrinken in een keer op film en dan andere nomineren het zelfde te doen binnen 24 uur
Ik heb blijkbaar mijn vrienden zorgvuldig uitgezocht want er nog niks van gezien . Vind zulke dingen ook vaak grote onzin, kijk een spelletje van weet je het goede antwoord zo niet plaats een giraf kan ik de lol nog wel van in zien maar al dit gedoe nee dank je
Ik snap het nut niet. Als je bier wilt drinken doe je dat maar gezellig samen. Waarom jezelf zo te kakken zetten in een filmpje? En de meesten zijn echt zo dom om die filmpjes ook nog openbaar te delen ipv afgeschermd. Zal leuk zijn als een toekomstige werkgever ze na gaat trekken...
Haha dat plaatje! Ik dacht idd ook al stel dat je (toekomstige) werkgever dat ziet... Wat ik trouwens ook vreselijk vind tegenwoordig is dat gepest in van die facebookgroepen en hier gebeurt het ook wel. Ik zit dan in een paar haakgroepen en van die actionwibrafangroepen. Je hoeft daar maar 1 woord verkeerd te zeggen en je word direct door half fb aan alle kanten aangevallen. Het heeft niet zoveel met dit topic te maken maar ik moest het even kwijt. Ik las zonet bij iemand op fb dat een vrouw die dus ook tot de grond toe is afgezeken nu kantjeboord in het ziekenhuis ligt. Ze was al ernstig ziek maar heeft zich hier zo druk omgemaakt terwijl ze dat er helemaal niet bij kon hebben. Gevolg is dus dat ze nu is opgenomen. Het is gewoon te sneu voor woorden... We zijn toch allemaal volwassen zou je denken??
Ja klopt ik erger me dood aan die discussies soms. Als je soms die reacties leest bij gtst bijvoorbeeld, dan denk ik waarom like je dit als je er toch niets mee hebt?