Hallo lieve dames Graag jullie mening over onze bv en dan met name over de nacht Tot mijn grote blijdschap loopt de bv inmiddels top Dochter is bijna 5 mnd en krijgt uitsluitend bv na hele lange opstart probleem periode. Ik wil dan ook zo lang mogelijk doorgaan maarrr loop toch ergens tegen aan waar ik jullie advies voor zou willen. Meisje drinkt overdag zo elke 3-4 uur. Ze drinkt kort en snel maar krijgt genoeg zo aan de spekbenen te zien ik mag echt niet klagen want sliep door maar rond de 4 mnd sprong kwam ze weer ' nachts 1x geen probleem ligt lekker in de wieg naast me dus even 10 min voeden en weer slapen. Ze krijgt volledig op verzoek in haar eigen ritme maar de dag loopt ong zo ( stuur klein beetje) 04.00 bv 07.00 bv 0.800 kolven voorraad 10.00 bv 13-14 bv 16-17 bv 19.00 bv naar bed 22-23 bv omdat mama gaat slapen Echter nu word ze ook wakker rond 01.00/02.00.... Ik weet dat ik niet mag klagen maar mijn man word er gek van Hij slaapt nml niet meer terwijl ik gelijk weer vertrokken ben. Ik vraag me ook af of ze echt honger heeft want als ze speen krijgt is ze gelijk stil draait hoofd weg en slaapt door!? Zou ze het niet gewoon koud hebben? Of gewoon even wakker worden omdat speen uit mond is?! Ik doe ik dus nu sinds 3 dagen speen erin maar begin dan toch te twijfelen of ik niet zelf m'n productie om zeep help?! Wat denken jullie? Ze is dus overdag gewoon tevreden voldoende luiers Lang verhaal hopelijk kunnen jullie er iets mee Ps helpt ook niet echt dat zus lief dochter heeft van 7 wkn ouder die al weken op 4!!! Voedingen zit en al weken doorslaapt...
Ik denk dat je met zo vaak voeden niet zo snel problemen krijgt met je productie. Als ze tevreden is met de speen rond die tijd heeft ze ook geen honger, en ze krijgt dus om 4u alweer. Zou me niet druk maken. Je kunt ook eens proberen wat er gebeurt als je haar niet wakker maakt om 23u, sommige kindjes (zoals die van mij) slapen daar wat beter op (hoewel ze hier nog steeds niet doorslaapt trouwens, maar wakker maken heeft nooit goed gewerkt hier.) Of proberen de speen af te wennen, dan wordt ze ook niet meer wakker als die eruit is?
Wat doet ze als je hem niet om 23 uur wakker maakt? Bij ons was het namelijk zo, dat als ik haar wekte rond die tijd, ze in een ritme bleef van 3-4 uur. Terwijl als ik haar niet wekte, ze 5 uur pakte en dan nog eens 5 uur. Ik las hier op het forum dat meer babies dat doen, doordat je de diepe slaap doorbreekt.
Bedankt voor snelle reactie's top!! Ik heb daar ook over gedacht om haar maar eens te laten liggen maar durfde het niet omdat ik dan bang was dat ze dan uit zich zelf wakker word om 00.00 en dan ben ik helemaal moe.. Maar ga het vanavond testen Lig nu al heerlijk 1.5 uur in bad dus ben relaxed stuur m'n man wel naar zijn matrasje Tja speen afwennen zou ook idee zijn maar dan gaat ze duimen want net als onze zoon zuigbehoefte vanaf dag 1, bovendien heb ik zelf niks tegen speen hoor onze zoon heeft daar nu nog veel rust aan af en toe. Ok nu naar bed morgen verslag
Ik wilde dit toevallig zelf ook gaan proberen maar zoonlief werd net uit zichzelf wakker... morgenavond nog maar ns proberen! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat Pipikippie!
Goedemorgen dames Meisje werd op 02.00 wel wakker maar was met speen zo weer vertrokken Weet nu ook zeker dat geen honger is want probeerde hetzelfde om 04.00 en dat pikte ze echt niet na 2 min was het gillen mama honger!!! Blij met jullie advies ! Ga haar vanaf nu niet meer wakker om 23.00 en misschien zelfs wel paar avonden met de kindjes naar bed mmhh lekker bijslapen! Succes vanavond pindaatje! Hoop dat het bij jullie ook werkt! Groetjes
Vanacht weer eens doorgeslapen!! Wist Niet wat me overkwam En mm borsten ook niet... Half 8 fles bv 140 cc gedronken omdat ik moest werken en ze werd 1 x wakker om 01.00 maar sliep met speen zo weer door en kwam pas weer om 0.6.00 wat heerlijk weer keer! kon vsnmorgen gelijk 1 borst helemaal leegkolven omdat ze maar een Kant dronk opbrengst 140cc normaal 110 uit 2 Maarr toch vind ik het spannend of productie goed blijft.. Hoe is het bij jou pindaatje ?
Wat goed om te lezen! Hier hadden we soms opeens ook weer nachtvoedingen en die gingen vanzelf weer weg als ik niet voedde maar troostte, en dat werkt alleen als je kindje echt geen honger heeft Overigens hebben wij hier tot 7 maanden een nachtvoeding gehad. Laatste voeding rond 19.30 uur, dan om 4 uur weer en dan 's ochtends weer. Dus het geeft geen garantie voor de toekomst Je productie kan nu wel wat hebben waarschijnlijk hoor. Wij zaten rond de 5/6 maanden op zo'n 5, soms 6 voedingen incl de nachtvoeding (geen bijvoeding)
Fijn om te horen dat productie wrs wel stabiel blijft Ga gewoon vertrouwen op mijn ljjf en mn kleine meis die regelen het wel samen Wilde wel binnenkort spiraal zetten maar daar wacht ik nu nog even mee Gr
Wat goed Pipikippie! Hopen dat het zo blijft gaan! Ik durf het toch nog niet aan.... Productie is sinds een aantal wat minder heb ik het idee... Miss 4 maanden dip maar kan ook komen omdat Silvijn vorige week ziek was en minder dronk, en dat mn borsten dat nu weer recht moeten trekken. Opzich gaat het nl best goed, voordat ik ga slapen nog een voeding en vannacht kwam ie pas om 05.00 en daarna 08.30. Miss dat ik het over een aantal weekjes ga proberen!
Denk dat vanacht ook puur geluk was hoor dus zal aan je denken om 05.00 komende nacht Sowieso mogen we blij zijn geloof ik met nog maar een nacht voeding als ik het zo lees! Hopelijk gaat je productie snel omhoog!