Wat zou het kunnen betekenen als mijn dochter op bed ligt en opeens huilend wakker wordt na 1 uurtje? Als ik haar naar bed brengt huilt ze altijd nog 15 min. ofzo, het is meer zeuren. Dan is het stil, als ik na 1 uurtje ofzo ga kijken ligt ze heel vaak nog gewoon wakker te kijken (ze ziet mij dan niet). Als ze dan slaapt wordt ze opeens huilend wakker. Dan kan ik haar ook niet meer troosten. Zou ze ergens pijn hebben? Dit lijkt me eigenlijk niet want als ik haar dan in badje doe is ze stil en lacht ze. En als we gaan wandelen is ze ook meteen stil, we zijn de deur nog niet uit en haar oogjes vallen meestal al dicht, heel raar. Maar als we dan ergens stil staan wordt ze weer wakker en onrustig. Net had ik haar in de kinderwagen gelegd na de fles zodat we dadelijk meteen konden gaan wandelen, wordt ze opeens huilend wakker na 1 uurtje, terwijl ze nu wel vrij snel ingeslapen is. Ik weet dat baby's huilen en op zich valt het reuze mee hoe vaak onze dochter huilt vind ik dan. Ze huilt tussen half 5 en 7 uur (dat is schijnbaar normaal? Hoor ik dan van andere moeders, altijd onder etenstijd) en dan meestal 1 x per dag tussen 2 voedingen in, dan ga ik wandelen of haar in badje doen. Doe ik dit goed of denk jij dat er misschien iets aan de hand is met haar?
Net weer; ik heb haar 1 schepje forte erbij gegeven omdat ik dacht dat ze honger had. Onder de fles viel ze in slaap, toen we naar boven liepen werd ze wakker maar na 30 min. viel ze in slaap. Na 30 min. weer huilend wakker. Maak me toch wel een beetje zorgen of ze misschien toch pijn heeft ofzo. Nu is ze weer stil maar opeens gaat ze huilen. Zo gaat dat soms best lang door tot ze in slaap valt of helemaal niet meer gaat slapen dus.
Ik kan je niet zeggen wat dat is. Zoals je zelf al zegt sommige kindjes huilen nu eenmaal als ze slapen. Blijf je je zorgen maken zou ik het ens met de Ha overleggen. ilja
Ok is goed! Kun je wel ongeveer zeggen wanneer baby's over het algemeen minder gaan huilen? En wanneer dat huiluurtje rond 6 uur stopt?