Hoi Saskia en Mirjam, Even een vraagje, Mijn dochtertje is nu ruim 9 maand, haar voedingsschema is ongeveer zo: BV Fruit Broodje + BV Koekje soms beetje BV Warm eten en toetje BV (tegen 23.00) Het eten gaat prima, maar ik vroeg me af of ze zo genoeg vocht binnen krijgt (4 a 5) bv per dag. Ze heeft wel plasluiers maar het is wel eens meer geweest. Verder heb ik het gevoel dat mn productie minder wordt. Ik kolf altijd 1x op mijn werk en eerder kolfde ik zo 160cc en de laatste week maar de helft.. Ik wil de productie wel opkrikken maar vaker aanleggen lukt niet echt, want overdag is ze enorm snel afgeleid en wil ze gewoon niet vaker.. wat kan ik het beste doen, zo aanzien of toch vaker kolven tussendoor om de productie op te krikken? Ik wil graag tot 1 jaar alleen bv als drinken geven, vandaar. Ik hoor graag als je tips hebt.
hoi in 4 tot 5 keer drinken kan ze voldoende vocht binnenkrijgen. Als je je productie wilt opschroeven en zij wil niet vaker drinken, dan zul je tussendoor moeten kolven. De opbrengst van dat extra kolven is in eerste instantie erg weinig, maar het zal toch je totaalopbrengst goed doen, omdat er vaker gevraagd wordt gaat je productie omhoog. Daarnaast goed eten en drinken en voldoende rust voor jezelf. Borstvoedingsthee en kruiden ( fenegriek) kunnen ook helpen. Succes! Mirjam