Beste verloskundige, Ik ben nog maar heel pril zwanger, mijn eisprong was zaterdag 23 mei, dus ik zal nu ongeveer op 4 weken en 3 dagen zitten Komt het dan vaak voor dat er nog geen zwangerschapsring zichtbaar is? Omdat ik al een paar dagen een vervelende pijn heb links onder in mijn buik, ten hoogte van mijn vagina, heb ik vanochtend een echo laten maken. En daar was nog niks op zichtbaar. Wel een beetje vocht bij de eierstok, maar dat hoefde niks te betekenen. Ik heb ook gelijk bloed laten prikken, hcg 680. Iets verhoogd volgens de arts. Er is nu een klein vermoeden op een bbz, maar het kan ook heel goed mogelijk zijn dat de zwangerschapsring pas over een paar dagen zichtbaar is. Daarom moet ik vrijdag terug. Maar mijn vraag is dus: komt dat vaker voor rond deze termijn? Alvast bedankt voor de reactie. Groetjes, Romy
hoi Romy, je bent inderdaad wel heel kort zwanger om iets te kunnen zien. Het is normaal dat je dan nog niets ziet. Over een week moet je de ring wel kunenn zien en bij 6 weken een kloppend hartje. Afwachten dus maar! Mirjam
Bedankt voor je reactie. Nu 2 dagen later was de ring wel zichtbaar, het was een soort van half maantje, dus volgens de gyn niks om ons zorgen over te maken.