Borstvoeding en heel veel zin in snoep.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Dot, 23 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Het is ongelofeljk, in mijn zwangerschap i.v.m. brandend maagzuur bijna niks meer kunnen verdragen van suiker, maar nu des te meer.
    Ik heb nu een ontzettende behoefte aan suiker en snoep. Ik eet gebakjes, hagelslag op brood en dropjes alsof het niets is. Het heeft niks te maken met de lijn of gewicht bij mezelf, ben alweer prima op gewicht, maar meer; is het wel goed voor mijn kindje en de kwaliteit borstvoeding al die suiker? Mijn zoontje komt wel heel goed bij.
    Verder eet ik gezond.
    De borstvoeding loopt overigens prima! :D

2. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik lees ff mee, heb namelijk hetzelfde! ;)

3. Annelien

Annelien Nieuw lid

23 jan 2009
    2
    0
    0
    Dames toch, foei!

volgens mij kan het niet zo veel kwaad, als je maar genoeg andere gezonde dingen eet.

Ik probeerde altijd gezond te snoepen (jaaa, sorry hoor even opscheppen :) ) bv gedroogde pruimen ben ik gek op, noten, zuiveldingetjes, bak yoghurt met muesli, havermout (ik vind dat lekker ja)
    dan ben je weer lekker gevuld en kun je de verleidingen beter weerstaan, en heb je gelijk allerlei goeds in je lijf.

Succes he!
    Annelien

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik heb het ook!
    maar ik lust altijd wel snoep :)

5. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ik eet idd ook wel veel gezonde dingen zoals zuivel enz.. maar kan de chocoladekoekjes en stroopwafels zo moeilijk weigeren bij de koffie :oops:

6. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Maar de vraag is eigelijk; is er een oorzaak voor?
    Heeft het met de suikerspiegel te maken, of met een verhoogde energiebehoefte?

7. Annelien

Annelien Nieuw lid

23 jan 2009
    2
    0
    0
    Thomas is in december (2007) geboren en ik had ook dat ik zo ontzettend graag zoet at in het begin. Tja, marsepein, chocola etc, allemaal heerlijk in december.
    Het was bij mij wel een fase, had er later minder "last" van (behalve dat ik aan snoepen gewend was geraakt).
    Heb je je melk weleens geproefd? Ikke wel, was zo nieuwsgierig en....: het is zoet! Vandaar dat ze 't zo lekker vinden :)
    Misschien dat je toch daardoor meer zin hebt in zoetigheid, als je lijf zoetigheid weg geeft, dacht ik toen bij mezelf.

Kweenie of je hier iets aan hebt.

Voed ze!
    Annelien

Deel Deze Pagina