hallo, ik ben vorige week vrijdag opgenomen in het ziekenhuis met een ontstoken alvleesklier, dat kwam omdat er bij mij een galsteen vast heeft gezeten in de galwegen! Ik heb toen de 1ste 2 dagen sterke pijnstilling gekregen en ik mocht geen borstvoeding geven, mijn zoontje kreeg toen flesvoeding! Daarna heb ik wel weer 2 dagen borstvoeding geven! "s Woensdags ben ik met spoed alsnog geopereerd en mocht ik weer geen borstvoeding geven ivm met medicatie en moest mijn zoontje(vandaag precies 4 weekjes oud) weer flesvoeding hebben. Gister mocht ik weer beginnen met borstvoeding geven, maar ik heb het gevoel dat er niet veel uitkwam omdat mijn zoontje maar bleef huilen en huilen! We hebben toe besloten om hem toch maar weer flesvoeding te geven en toen was hij eindelijk rustig!! Vandaag ook maar begonnen met flesvoeding en nu heb ik geprobeerd te kolven maar er komt haast niks meer uit mijn borsten!! Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik weer gewoon borstvoeding kan geven? Kan ik de productie weer opgang krijgen of kan dat niet meer?? Ik ga vandaag maar proberen om mijn zoontje zowel aan de borst te leggen als flesvoeding te geven! Kan dit trouwens kwaad of niet?? Ik zou een snel antwoord erg prettig vinden!! groetjes wanda
hoi volgens mij heeft Saskia deze vraag al beantwoord, klopt het dat je hem twee keer had gesteld? Mirjam