Hellup, Mira lijkt geen flesvoeding meer te willen......l Ze is al een week behoorlijk ziek: erg verkouden en een nare hoest. Sindsdien drinkt ze minder dan de helft wat ze eerst dronk (normaal 200cc zo op en nu komt er met moeite 100cc in). Ook wil ze de hele tijd aan de borst terwijl ik net de borstvoeding aan het afbouwen was. Ik bouw het nu dus automatisch weer op........ Ik hoop maar dat ze snel weer normaal drinkt! iemand nog tips? Volgens Ha en en CB is het toch uitzieken een aankijken, maar het is best zwaar omdat ik zelf ook ziekig ben en er weer uit moet voor nachtvoedingen. Ik heb haar maar niet naar het KDV laten gaan omdat ik weet dat ze niet de hele tijd drinken kunnen aanbieden overdag. Hopelijk is ze volgende week weer beter OJa nog een goede tip bij verkoudheid: Ik voed Mira nu zittend! Dit is harstikke leuk! Ze kan lekker rondkijken en heeft meer adem/ spuugd minder. Mira zit dus bij mij op schoot als ze BV krijgt!
Ster hoop dat het lukt met opbouwen. Veel aanleggen lijkt mij en ik kon merken dat door de nachtvoedingen mijn prodktie wel omhoog is gegaan.!En goeie tip dat zittend voeden zal dat ook eens gaan proberen morgen!