Ik heb gisteren op internet info opgezocht over zo''n cursus! Had gisteren naar een contactpersoon bij mij in de buurt gebeld maar moest vandaag terugbellen, ik ben benieuwd! Weten jullie wat de kosten zijn van zo'n cursus?
Geen idee wat de kosten. Maar je kunt het altijd aftrekken van de belasting. Kijk op www.borstvoeding.com voor meer info daarover.
Even gegoogled en kom verschillende prijzen tegen 10 euro, 12.50, 25 euro, maar ook 149 euro. Dus je kan denk ik het best even bellen naar ergens waar ze de cursus geven.
Ja had al een contactpersoon gebeld maar die was zelf 39 weken zwanger dus kreeg ik het nr van n ander contactpersoon, die had ik gisteren gebeld maar mijn telefoontje kwam ongelegen en ze vroeg of ik vandaag terug wou bellen, heb vanmiddag gebeld maar er werd niet opgenomen! En bovendien vond ik ze niet echt vriendelijk klinken aan de telefoon! Kan het me goed verbeelden hoor maar ik heb er een rare smaak van in mn mond! Denk dat ik maar even aan de meiboom( kraamhotel waar ik wil bevallen ) info ga vragen, volgens mij geven ze daar ook cursussen!
Je moet er wel rekening mee houden dat mensen van VBN enLLL het helemaal vrijwillig doen, vaak naast een druk gezin, vaak nog met vrij jonge kinderen, en dan kan iemand soms botter aan de telefoon overkomen dan eigenlijk haar bedoeling was. Vooral vroeg in de avond als het in huis net spitsuur is bijvoorbeeld.
Oke wist niet dat het vrijwillig was! Maar je dan nog kan je wel vriendelijk zijn toch? Ach ja misschien zijn het mn hormonen hihi Ga het straks nog eventjes proberen.
In je opleiding (die duurt twee jaar) leer je natuurlijk ook hoe je aan de telefoon moet zijn. Maar ja, je weet nooit wat voor zaken zich bij iemand afspelen, of dat ze zelf misschien ook eventjes last van hormonen heeft. Als je belt, doe het dan niet rondom haal/breng tijden voor school of rondom etenstijd/kinderbedtijd, omdat dat natuurlijk in een jong gezin de moeilijkste momenten zijn!